تماشا کنید: خرد شدن گلکسی اس 7 اج زیر پرس 400 تنی

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس ۷ اج یکی از پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ است که چندی پیش معرفی شد. ویدیوهای بررسی، آزمایش‌های دراپ تست و خرد کردن گوشی‌های پرچمدار، از ویدیوهای پربیننده‌ی امروزی هستند. در ویدیویی که به تازگی توسط تیم SlickWraps ضبط شده، گلکسی اس ۷ اج زیر یک پرس ۴۰۰ تنی خرد می‌شود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ اج که یکی از پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ است به تازگی توسط یکی از ناشران ویدیو در یوتیوب تحت یک شکنجه‌ی واقعی قرار گرفته است. ویدیوهای شکنجه که در آنها گوشی‌های پرچمدار شرکت‌ها در معرض انواع ضربات و حرکات مهلک قرار می‌گیرند، از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردارند. در این ویدیو، گلکسی اس ۷ اج زیر یک دستگاه پرس هیدرولیکی ۴۰۰ تنی قرار می‌گیرد و البته واضح است که از آن سالم بیرون نمی‌آید!

همان‌طور که در ویدیو مشخص است، انفجار، شعله و پرتاب شدن پلاستیک‌های قطعات تشکیل‌دهنده‌ی گوشی به خوبی قابل دیدن است. حتی مایعی سیاه‌رنگ نیز از زیر گوشی جریان پیدا می‌کند که ظاهری شبیه به خون دارد و صحنه‌ای دراماتیک برای طرفداران سامسونگ ایجاد می‌کند. گازها و مایعاتی که در این ویدیو دیده می‌شوند، از باتری خارج می‌شوند و اکثرا سمی هستند. به همین دلیل است که ویدیوهای این‌چنینی تنها باید توسط تیم‌های حرفه‌ای و در شرایط آزمایشگاهی تحت کنترل ضبط شود.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات