بررسی ویدیویی گلکسی A12 سامسونگ

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A12 سامسونگ در جایگاه یک گوشی هوشمند اقتصادی با ماژول دوربین چهارگانه، ظاهر متفاوت و باتری حجیم سعی می‌کند عموم نیازهای کاربر را مرتفع سازد.
تبلیغات

به‌موجب وضعیت اقتصادی نابه‌سامان کشور، گوشی‌های ارزان‌قیمت در مقایسه‌با گذشته خواهان بیشتری دارند؛ گلکسی A12 سامسونگ نیز یکی از همین گوشی‌های ارزان‌قیمت به‌شمار می‌رود که مسیر گلکسی A10، گلکسی A10s، گلکسی A11 را ادامه می‌دهد.

گلکسی A12 در زمینه‌ی طراحی، ظاهری متفاوتی درمقایسه‌با نسل گذشته دارد؛ بدنه‌ی پلاستیکی و مات گلکسی ای ۱۲ خطوط موربی روی سطح خود دارد که از سر خوردن دستگاه در دست کاربر جلوگیری می‌کند. از طرفی ماژول دوربین چهارگانه با ترکیبی متفاوت، این تصور را در ذهن ایجاد می‌کند که باید از دوربین A12، انتظاری فراتراز گوشی گلکسی A10، ‌گلکسی A10s و گلکسی A11 داشته باشیم.

باتری پرظرفیتِ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A12، به‌خوبی می‌تواند درک نیاز کاربر توسط سامسونگ را به رخ بکشد؛ اما آیا واقعاً سامسونگ توانسته است شارژدهی طولانی‌مدتی برای کاربر در A12 به ارمغان بیاورد؟ آیا تراشه‌ی جدیدی که کره‌ای‌ها در گلکسی A12 به‌کار برده‌اند، می‌تواند عموم نیازهای کاربر را برطرف کند؟

مقاله‌های مرتبط:

در نگاه نخست، گلکسی A12 در‌مقایسه‌با گلکسی A11‌ گوشی هوشمند قدرتمند‌تری به‌نظر می‌رسد که این حس اولیه را مدیون طراحی بهتر پنل پشتی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در ترکیب چهارگانه‌ی دوربین‌های پشتی و باتری پرظرفیت‌ترش است. با توجه به وضعیت کنونی بازار موبایل ایران، چندان مایه‌ی تعجب نیست که گلکسی A12 یکی از پربازدیدهای بخش محصولات زومیت باشد؛ بنابراین، هم‌گام با افزایش استقبال از این گوشی اقتصادی سامسونگ، مدتی پیش بررسی متنی گلکسی A12 را منتشر کردیم و اکنون بررسی ویدئویی آن را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

گوشی گلکسی A12 سامسونگ را فروشگاه تلکام برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. برای اطلاع از قیمت روز گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه دقیق مشخصات فنی آن‌ها به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

دیدگاه و تجربه‌ی شما درباره‌ی گلکسی A12 سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات