بررسی ویدیویی اکسپریا XZ1 سونی

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌دار جدید سونی با بهبود‌های متعدد، برای کسب سهم بیشتری از بازار رقابتی دنیای موبایل عرضه شده است.
تبلیغات

سونی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. اکسپریا ایکس زد وان با نمایشگر ۵.۲ اینچی، جدید‌ترین پرچم‌دار این شرکت به شمار می‌رود که باید به رقابت با بزرگانی مانند آیفون X، ال‌جی جی ۶ و گلکسی اس ۸ سامسونگ برود. سونی در طراحی‌ گوشی‌های جدید خود بیش از هر شرکت دیگری به المان‌های سنتی بازار وفادار مانده است. این کار شاید برای علاقه‌مندان به این برند رضایت‌بخش باشد؛ اما بازار در سال‌های اخیر، نوآوری در این بخش را برگ برنده در جذب مشتری می‌داند.

مشخصات سخت‌افزاری ایکس زد وان دست‌ کمی از رقبای نامدار خود ندارد و سونی همانند بسیاری از رقبا، گوشی جدید خود را با پرچم‌دار تراشه‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار کرده است. اما تمام نیاز یک پرچم‌دار برای موفقیت در بازار متنوع این روزها، سخت‌افزاری توانمند نیست؛ بلکه ویژگی‌های وسوسه‌کننده‌‌ای است که با نگاه به دیگر بازیگران بازار نتوان نمونه‌ای مشابه آن یافت. فیلم‌برداری صحنه آهسته تلاش خوبی از سوی این غول ژاپنی بود؛ اما آیا چنین قابلیتی برای رقابت با پرچم‌داران کره‌ای و آیفون‌های اپل کافی است؟

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی بررسی زومیت از سونی اکسپریا XZ1 دعوت می‌‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز دردسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات