عضو تحریریه
پوریا عباسی

پوریا عباسی

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
  1. پوریا عباسی
    پوریا عباسی | پنجشنبه, ۲۹ شهریور ساعت ۱۸:۵۰

    @محمدرضا اشتری
    جناب اشتری عزیز
    در کمال احترام باید عرض کنم وب سایت مذکور دارای مجوزهای متعدد از نهادهای ذی صلاح بوده که از جمله آن‌ها مجوز انجام معاملات به شماره 0455446570 از اتحادیه طلا و جواهر تهران است. همچنین از این وب‌سایت (در ابتدا استارتاپ) در مراسم‌های گوناگون تقدیر شده و صاحب وب‌سایت از دست مسئولین بازار طلا تقدیرنامه دریافت کرده است. به علاوه، تبلیغ این وب‌سایت در وب‌سایت‌های رسمی اتحادیه طلا موجود بوده بنابراین ادعای اتحادیه مبنی بر غیرقانونی بودن کاملا مردود است.
    اینکه می‌فرمایید تقصیر به گردن مردم است برای بنده قابل پذیرش نیست چراکه اگر بنابر بی‌اعتمادی به تمامی مجوزها و ارگان‌هاست دیگر فرصتی برای فعالیت و زندگی باقی نمی‌ماند. مقصر اصلی نهادهای مرتبط، نظارتی و دستگاه قضایی است. اگر اعتباری برای مجوزها قائل نیستیم چه نیازی به اخذشان وجود دارد؟ اگر کنترلی روی کسب‌وکارها نیست چه الزامی برای اخذ مجوز هست؟

    ورشکستگی سایت سکه ثامن و میلیاردها تومان زیان مردم

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | جمعه, ۳۰ شهریور ساعت ۰۰:۱۲

    @Mas_Gh
    دوست گرامی
    وب‌سایت ثامن دارای دفتری در تهران و شهر تبریز بوده و مدت‌ها امکان مراجعه و دریافت و تحویل سکه و طلا به‌صورت فیزیکی وجود داشته است. درست می‌فرمایید، تجربه موسسات مالی وجود داشته اما بحث بر سر این موضوع است که به فرض اگر موسسه‌ای مجوز ندارد به قول شما چگونه روزانه شعبه افتتاح می‌کند؟ اگر مجوز دارد و بازهم کلاهبرداری می‌کند پس دیگر چه تفاوتی میان این دو قائل باشیم؟ عرض بنده این است که چطور سازمان‌های مربوطه هنگام شروع کار کسب‌وکارها را ملزم به اخذ انواع مجوزها می‌کنند اما زمانی‌که مشکلی به‌وجود می‌آید همه شانه خالی می‌کنند و تقصیر را گردن مردم می‌اندازند؟ وقتی نقدینگی مردم از موسسات و بانک‌ها با وجود تورم روزافزون خارج می‌شود مطمئنا به بازار ارز و طلا و بورس سرازیر می‌شود و مردم به جایی اعتماد می‌کنند که حداقل مجوزهایی داشته باشد! بنابراین مقصر دانستن مردم از نظر بنده منصفانه نیست.
    در ضمن هدف بنده از اشاره به تقدیر از صاحب وب‌سایت این بود که به اطلاع کامل اتحادیه‌ی طلا و جواهر از فعالیت این وب‌سایت اشاره کنم.

    ورشکستگی سایت سکه ثامن و میلیاردها تومان زیان مردم

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | پنجشنبه, ۲۳ فروردین ساعت ۰۹:۴۰

    امیدوارم عزیزان نگران انحصار یک مقدار هم نگران انحصاری که چین در صنعت ما ایجاد کرده باشند.

    تولید پیشرانه یورو ۵ و یورو ۶ با همکاری فاو چین در ایران

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | پنجشنبه, ۱۲ بهمن ساعت ۱۹:۰۴

    @مهدی پورکشاورز
    اگه منظورتون سوئپ تیل هست که در متن بهش اشاره شده.

    فهرست قیمت سوپراسپرت‌ها و خودروهای لوکس 2018

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | پنجشنبه, ۱۲ بهمن ساعت ۲۱:۴۴

    @DANTE
    اگر متن رو با دقت بخونید اشاره شده که در این فهرست محصولاتی از بعضی برندها ذکر شده که دلیلش هم دشواری تعیین قیمت نهایی است. در مورد مدل‌هایی که فرمودین باید بگم بازهم در متن ذکر شده این بیش‌ترین و کم‌ترین مربوط به مدل‌هایی است که هم‌اکنون توسط کمپانی‌ها عرضه می‌شوند و قابل خریداری هستند.

    فهرست قیمت سوپراسپرت‌ها و خودروهای لوکس 2018

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | شنبه, ۱۴ بهمن ساعت ۰۱:۳۴

    @DANTE
    شما ظاهرا کلا با دقت نمی‌خونی. تو این مطلب بعضی برندها قیمتشون مشخص شده. در خط اول کامنت قبلی هم عرض کردم خدمتتون.

    فهرست قیمت سوپراسپرت‌ها و خودروهای لوکس 2018

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | چهار شنبه, ۴ بهمن ساعت ۰۰:۱۳

    @net
    البته این تکنولوژی توسط شرکت زیمنس آلمان توسعه داده شده.

    اولین بزرگراه الکتریکی آمریکا به بهره‌برداری رسید

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | چهار شنبه, ۴ بهمن ساعت ۰۰:۲۵

    @ دکتر
    من متوجه نشدم بر چه اساسی فرمودید که سهم خودرو در آلودگی هوای شهرهای ایران خیلی کمه. دوست عزیز بزرگ‌ترین دلیل آلودگی هوای شهری مثل تهران بحث خودروهاست که البته ازدیاد خودرو نتیجه‌ همون تمرکز جمعیتی است که شما فرمودید. ابته این مشکل در حال حاضر به دلیل کمبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهری، بنزین‌های بی‌کیفیت و تکنولوژی پایین خودروها تا این حد بزرگ شده. بله خودرو تنها دلیل آلودگی نیست، یک منبع بزرگ دیگه از آلودگی موتورخانه‌ ساختمان‌هاست که شاید بسیاری از دوستان حتی به این موضوع فکر هم نکرده باشند. وقتی تراکم ساختمانی بالا می‌ره مطمئنا این مورد هم نقش زیادی پیدا خواهد کرد. اما بحث اصلی بر سر این موضوع نیست که تعرفه خودروهای هیبریدی اگر تغییر هم نمی‌کرد بسیاری از افراد توان خریدش رو نداشتند، بحث اینه که چرا باید یک سیاست از اساس غلط رو انتخاب کنیم؟ چرا به‌جای دادن سوبسیدهای مختلف برای تسهیل خرید این خودروها، با افزایش تعرفه سبب کاهش واردات و فروششون بشیم؟

    اولین بزرگراه الکتریکی آمریکا به بهره‌برداری رسید

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | دوشنبه, ۲۵ دی ساعت ۲۲:۴۴

    @pars71
    دوست گرامی ما سعی می‌کنیم که اخبار جذاب منتشر شده دنیای خودرو را ترجمه و منتشر کنیم. مطمئنا این خبر برای عده‌ای از دوستان جذاب است هرچند که جذابیت خاصی برای شما نداشته. اگر خبری مبنی بر آمار فروش خودروسازهای دیگر منتشر بشه حتما پوشش خواهیم داد.

    آمار فروش خیره‌کننده‌ی بی ام و در سال 2017

    پوریا عباسی
    پوریا عباسی | دوشنبه, ۲۵ دی ساعت ۲۲:۵۰

    @mansory
    تا جایی که بنده اطلاع دارم افت قیمت بالای بی‌ام‌و در ایران به خاطر هزینه‌های بالای نگهداری این خودرو در کشور ماست. به‌علاوه اینکه بیش‌تر مالکان سری سه جوانان هستند و با رانندگی‌های اغلب نامتعارف که باعث میشه استهلاک خودرو بالا بره. با اینکه هزینه‌های نگهداری مرسدس هم بالاست (تعویض یک کمک فنر مرسدس S بر اساس اعلام شرکت ستاره ایران حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان هزینه دارد) اما به دلایلی که عرض کردم و بعضی حساسیت‌های موجود در مدل‌های بی‌ام‌و افت قیمت بی‌ام‌و بیش‌تر از مرسدس است.

    آمار فروش خیره‌کننده‌ی بی ام و در سال 2017