عضو تحریریه
میلاد زنگانه

میلاد زنگانه

،
درباره من:
سؤال، انتقاد و پیشنهاد یا درخواست همکاری رو با ایمیل به من اطلاع بدید: Zanganeh.Milad@Gmail.Com Zanganeh.Milad@alumni.ut.ac.ir اینستاگرام: www.instagram.com/mila.7d
عضویت: سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
    • پست
      چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۹۹, ۱۳:۱۹
    • نظر

      امیدوارم فتل فقط نقش هل دادن لنس استرول به‌جلو رو نداشته باشه و بهش فضا بدن. پرز هنوزم شانس داره ماشین پیدا کنه و بمونه.
      شاید تغییرات تیم‌ها و راننده‌ها یکم جون بده مسابقات، البته اگه مرسدس یکم آروم‌تر بشه! ویلیامز جدید (حیف شد این تیم)، ردبول و آلفاتئوری با موتور هوندا، رنو که می‌شه الپین و استون مارتین.
      از اونور آلونسو برمی‎گرده، ترکیب لکلرک و ساینز با فراری که باید بکشه بالا خودشو، البون اگه این فصل چیزی نشون نده ردبول هم صبور نیست و هم‌تیمی بهتری برای مکس پیدا می‌کنه.
      رابطه فراری و فتل توی چند مسابقه اخیر شرم‌آور شده بود؛ عملکرد بینوتو دیگه بدتر!
      امیدوارم این دوران فرمول یک تموم بشه و هیجان برگرده؛ فعلا رقابت توی سوپر جی‌تی جذاب‌تر از فرمول یک شده!

    • نظر

      T50 رو فعلا میشه اینطوری تعریف کرد: ماشینی که «هدف خالص دست‌یابی به تجربه رانندگی برتر» باعث تولیدش شده، نه بازاریابی.
      احتمالا یه مهندسی بی‌نهایت درخدمتش باشیم!‌

    • نظر

      مثل اینکه باید قبل از هر مسابقه امیدوار باشیم سیفتی‌کار بیاد تا رقابت جذاب و نزدیک بشه! وضعیت طوری بود که اگه یه راننده دیگه هم DNF می‌شد، نیکلاس لطیفی توی اولین مسابقش یک امتیاز می‌گرفت :))
      دور آخر لندو نوریس فوق‌العاده بود.

    • پست
      چهار شنبه, ۴ تیر ۹۹, ۱۰:۳۰
    • نظر

      @Diamond Technology
      مسئله‌ای که عنوان کردید، به‌دلیل بازار خودرو ژاپن کمی پیچیده هست و نمیشه TRD رو با AMG یا M به‌صورت مستقیم مقایسه کرد. از این بگذریم که TRD فعلا فقط داخلی هست، ارتباط برندهای افترمارکت ژاپنی با خودروسازها مستقیم هست. حتی خیلی از متخصص‌هایی که در شرکت خودروساز هستن، طی اوقات فراغت در برندهای افترمارکت کار می‌کنن. یعنی نیازی نیست که یک برند تیونینگ زیرمجموعه رسمی یک خودروساز بشه چون بازارش محدودتر می‌شه.
      در گذشته هم دیدیم که خودروسازهای ژاپنی مدل‌های لیمیتد ادیشن رو فقط در داخل عرضه می‌کنن؛ اما اگر پتانسیلش وجود داشته باشه، در بعضی مناطق مثل بریتانیا و نیوزیلند هم فروخته می‌شه. همه‌چیز به زمان و شرایط بازار بستگی داره؛ تویوتا چهره شناخته‌شده به خودروهای جان‌سخت داره، ولی با تولید چند مدل خاص میتونه دپارتمان TRD رو بالاتر بکشه و جهانی کنه. مثلا LFA فقط یک اشاره به این بود که لکسوس و تویوتا میتونن خودروی متفاوت از دیگر محصولاتشون بسازن، اما اهدافشون چیز دیگری هست.
      یادمون نره دهه ۲۰۰۰، محصولات مرسدس بنز کیفیت بسیار پایین داشتن (به‌خصوص کابین و استهلاک فنی و خدمات پس از فروش) و بعد از بحران ۲۰۰۸ و تغییرات مدیریتی به شرایط امروز رسیدن.

    • نظر

      @Ehsan_Rx7
      دلیلی نداره با هم مقایسه بشن؛ انتخاب بین این دو مدل به دلیل هر فرد از خرید بستگی داره.
      پ.ن: دوران GT-R تموم نمیشه که دوباره شروع بشه آقا؛ فقط گسترده‌تر میشه D:

    • نظر

      یادش بخیر دورانی که از طراحی E63 تعجب کرده بودیم! مرسدس و بی‌ام‌و فعلا از کمربندی میرن، آئودی تنهایی رفته مرکز شهر.

    • پست
      دوشنبه, ۱۲ خرداد ۹۹, ۱۰:۳۰
    • پست
      پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۹۹, ۱۸:۲۵