عضو تحریریه
آرمان  والی

آرمان والی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۱
  1. آرمان  والی
    آرمان والی | جمعه, ۳۱ مرداد ساعت ۰۰:۰۰

    لطف دارید احسان جان، ممنون از حمایت همیشگیتون، امیدوارم باز هم این موضوع ادامه پیدا کنه و مقالات بیشتری بتونم برای شما بنویسم

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | جمعه, ۳۱ مرداد ساعت ۰۰:۰۰

    ممنون از نظرتون،لطف دارید. این مقاله کاملا نوشته خودم هست و به هیچ عنوان ترجمه متن دیگری نیست.

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | جمعه, ۳۱ مرداد ساعت ۰۰:۰۰

    ممنون ، من خودم اعتقاد دارم که یک عکس خوب مفهومی رو انتفال میده که شاید صدها کلمه نتونه .

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | جمعه, ۳۱ مرداد ساعت ۰۰:۰۰

    هومن جان کیفیت رو باید نسبت به قیمت سنجید. مثلا گوشی مانند honor با قیمت 600 تومان کیفیت رو ارایه میدهد که گوشی های بالای 900 تومان شرکتهای دیگه به سختی می توانند ارایه بدند.

    همچنین گوشی Ascend P7 رو اگر در موردش مطالعه کرده باشید به راحتی از لحاظ کیفیت ساخت میتواند با آیفون و اچ تی سی وان M8 رقابت کنه.

    درضمن شکی در پایه گذاری دنیای موبایل توسط نوکیا و موتورولا نیست، همین دگرگونی بازار موبایل هر چند سال یک بار هستش که برای شرکتهای بزرگ ایجاد نگرانی می کند.

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | جمعه, ۳۱ مرداد ساعت ۰۰:۰۰

    شرمنده می کنید. امیدوارم لیاقت این محبتهای شما رو داشته باشم. حتما سعی میکنم بیشتر حضور داشته باشم.

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | جمعه, ۳۱ مرداد ساعت ۰۰:۰۰

    علت اینکه به اون موارد پرداخته نشد این بود که خواستم تمرکز بحث تنها بر روی محصولات هوشمند باشه.

    شکی نیست که این شرکت با ابعاد مالی و قدرت تکنولوژیکی که داره به سختی میتونه از صحنه رقابت حذف بشه، اما این رو باید دونست حذف از رقابت به معنای نابودی شرکت نیست، مثلا شرکت IBM از رقابت مصرف کننده عادی حذف شد اما در بازار B2B در حال حاضر ابر قدرت بدون رقیب باقی مونده.

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | شنبه, ۱ شهریور ساعت ۰۰:۰۰

    واقعیتش رو بخواهیم من برای خانواده خودم از تمام برندها خرید کردم. و باورتون نمیشه که محصول هواوی که خریدم هیچ مشکل عمده ای نداشته . مخصوصا در آنتن دهی و باگ نداشتن. شاید بگیم امکانات هواوی و پشتیبانیش به اندازه شرکتهای دیگه نیست، اما مشکلاتشم به اندازه اون شرکتها نیست. نمیخوام اسم برند رو ببرم، اما محصول پرچمداری خریدم برای همسرم که حتی آنتن دهی نمی تونه داشته باشه و هیچ وقت نمیشه باش صحبت کرد، فقط برای بازی خوبه .. یک بار هم تعمیر شده توسط گارانتی معتبر اون شرکت و هنوز ایراد داره...
    پس نمی

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | شنبه, ۱ شهریور ساعت ۰۰:۰۰

    لطف دارید. اگر دیگر نویسندگان بعضا جوابتون رو ندادند به خاطر اینه که خیلی سرشون شلوغ بوده ، و هر موقع کوچکترین فرصتی براشون بوده خواستند که جواب شما عزیزان رو بدند.

    ممنون از نظرتون

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | شنبه, ۱ شهریور ساعت ۰۰:۰۰

    ممنون از نظرتون، تمام نظراتتون رو مطالعه کردم ولی ادبیات این نظر آخرتون تا حدی بی ادبانه بود. من در اول مقاله ذکر کردم که این مقاله نظر شخصی و منطق شخص من هستش و لزومی نداره که 100 درصد بدون نقص باشه.

    شما اگر طرفدار برند سامسونگ هستید این موضوع ارتباطی با واقعیات بازار نداره، اگر بحث تقلید مطرح شده به این خاطر بوده که اتفاق افتاده، نه یک بار ،نه ده بار بلکه صدها بار. اگر بحث تقلب بوده باز هم موارد بسیاری وجود داره که بعضی از اونها رو شخصا به چشم دیدم و فقط مطالعه اخبار خارجی نبوده.<

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم

    آرمان  والی
    آرمان والی | شنبه, ۱ شهریور ساعت ۰۰:۰۰

    کاملا درست می فرمایید. این موضوع شناخت درست محصول باعث شد که سامسونگ به راحتی رقبا رو کنار بزنه و با پشتیبانی درست از محصول بتونه خودشو به عنوان گزینه اول اندروید مطرح کنه. اما شرکتهای دیگه هم کم کم این شناخت رو پیدا کردند و دیگه مثل قبل محصول رو به حال خودش رها نمی کنن.

    اگر دقت کنید ال جی ، سونی ، هواوی و بسیاری شرکتهای دیگه محصولات 2 سال قبلشون رو هنوز دارن بروزرسانی می کنند. این یعنی هر کار درستی در فضای اندروید برای مدت زیاد نمی تونه مزیت رقابتی باشه و بعد از مدتی بقیه هم این مزیت

    حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند: قسمت چهارم