عضو تحریریه
علی رضا رجب پور

علی رضا رجب پور

البرز، كرج
درباره من:
علاقه‌مند به فناوری، خودرو و تلفن همراه.
    • نظر

      جان کلام در این یه خط نهفته است:
      «مترجمان چینی این کتاب‌‌ها علاقه‌‌ی چندانی به مباحث مربوط به رستگاری معنوی نداشتند ولی به‌‌درستی اهمیت علم را به‌‌عنوان عامل پیشرفت نظامی و قدرت اقتصادی غرب درک کردند.»

    • نظر

      @MacTavish9
      یه لحظه لاستیک عقب ماشین فتل برخورد کرد با لاستیک جلوی راسل. بعد یهو ماشین دچار ارتعاش ناشی از این برخورد شد و از زمین جدا شد و جلوی اون محکم به زمین برخورد کرد.

    • نظر

      + خب علیرضا تو بگو شغلت چیه؟
      - من یک آزادکار هستم.
      + ایول. علیرضا بزرگترین چالش پیش روی تو چی بوده تو این همه مدت؟
      - هروقت اومدم برم تو وب سایت های بین المللی برای گرفتن پروژه های دورکاری، با نبودن اسم ایران تو فهرست کشورهاشون مواجه شدم. تازه مستر کارت هم نمیتونم بگیرم. البته ما خودمون انتخاب کردیم اینطوری زندگی کنیم. بیخیال بابا!

    • نظر

      @IAmMojtaba
      همون که گفتم درست بود.
      ۶۰ مایل بر ساعت که میشه حدودا صد کیلومتر (۹۶ کیلومتر بر ساعت).

    • نظر

      @ghirgooni
      حداکثر سرعت نمونه قبلی ماشین ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بود.

    • نظر

      @KiNGMiLaD
      سلام
      سایت آنتن
      ولی متاسفانه یه بدی داره.
      گزارشگرهای اسکای گزارش نمیکنند و کل مسابقه بدون گزارشگر هست و تحلیل. برای همین جذابیت نداره. بدی دیگه (که شد بیش از یکی:))) ) اینه که مسابقه رو دقیقا از لحظه شروع پخش میکنه و نمیتونی حواشی قبلش رو تماشا کنی. بعد از پایان مسابقه هم مراسم روی سکو رو نشون نمیده. کلا فقط مسابقه رو به سبک صداوسیمایی پخش میکنه. تازه سانسور هم میکنه:))
      سایت
      http://www.sport365.live
      هم دوستان میگن خوبه، اما من سرعت اینترنتم دیروز کم بود، مرتبا قطعی داشت.

    • نظر

      @محمدرضا اشتری
      بازم قبول نیست.
      ردبول یکی مثل آدریان نووی، خدای آیرودینامیک، رو داره. :)))))))
      اون مدمکس هم اگر فقط یه ذره احتیاط میکرد، قطعا به تعیین خط میرسید و مسابقه دیروز چالشی میشد.
      ولی واقعا حقش بود. بعد از اون بلایی که ۲۰۱۶ سرش اومد، باید یه اتفاق خوب براش می افتاد.

    • نظر

      محمدرضا جان
      اولا که در کمال ناباوری نبود. حقیقتا حقش بود.
      دنیل تو سه تمرین اول بی رقیب بود.
      تو تعیین خط هم که تو ۱۰ دقیقه دو بار رکورد موناکو رو جابجا کرد و راننده های دیگه عملا برای دومی و سومی رقابت میکردند.
      دوما تو مسابقه هم خیلی خوب ظاهر شد، به خصوص سکتور سوم. با اینکه مشکل تو پاوریونیت براش پیش اومد و دیگه کنترل دمای موتور و ترمزها غیرممکن شده بود برای تیم. به طوری که هورنر مدیر تیم گفت: اعضای تیم بهم گفتن که تا یکی دو دور بعدی میخواییم به دنیل بگیم ماشین رو متوقف کنه. در آخر هم باید بگم که گیربکس ماشین مشکلی نداشت، بلکه اعضای تیم گفته بودن به خاطر وضعیت موتور زیاد فشار نیار و دنیل هم فقط تا دنده ۶ استفاده میکرد.

    • نظر

      @Gerard
      حادثه ای که تو پیت لین اتفاق افتاد ناشی از روشن شدن اشتباه چراغ سبز در مقابل رایکونن و دو نفری بود که جک میزنن زیر ماشین. چراغ پایان تعویض لاستیک ها و راه افتادن ماشین اشتباهی و قبل از عوض کردن تایر آخر روشن شد و جک ها پایین اومد و رایکونن هم راه افتاد. اما هنوز لاستیک سمت چپ عوض نشده بود.
      طبق قوانین فرمول یک راننده ها نمی تونن با لاستیک های متفاوت تو مسابقه شرکت کنند. در حالیکه به خاطر این اشتباه هنوز یک تایر سافت (زرد) روی ماشین رایکونن باقی مونده بود. به همین خاطر وقتی که از جایگاه خارج شد، تیم بهش اعلام کرد که متوقف بشه.

    • نظر

      @SeyedHashtag
      اون نوشته استاتیک
      بعد شما میگی آسیاتک
      😒😒