ویدیو جعبه گشایی رسمی نسخه Maison Kitsuné گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در راستای همکاری با Maison Kitsune، دو نسخه ویژه از گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 با طرح مخصوص این برند عرضه کرده است؛ در این مقاله ویدیوی رسمی جعبه‌ گشایی این دو محصول را مشاهده می‌کنیم.
تبلیغات

سامسونگ در جریان رویداد آنپکد ۲ از همکاری خود با برند Maison Kitsune خبر داد و تعداد محدودی از دو محصول گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 خود را با طراحی مخصوص این برند معرفی کرد.

حالا سامسونگ ویدیوی جعبه گشایی این دو محصول را منتشر کرده است که در آن قاب محافظ گلکسی بادز 2 و دو بند مختلف برای گلکسی واچ 4 را مشاهده می‌کنیم.

علاوه بر این تم رابط کاربری One UI گلکسی واچ 4 موجود در ویدئو نیز مربوط به برند Maison Kitsuné است و روی دکمه هوم نشان روباه معروف این برند وجود دارد.

با اینکه هر دو بند سبز رنگ و شیری رنگ گلکسی واچ 4 بسیار زیبا به نظر می‌رسند، اما با وجود فرورفتگیِ نشان روباه روی بند شیری رنگ، باید به تمیز نگه داشتن آن توجه بیشتری کرد.

در طراحی جزئیات گلکسی بادز 2 نیز دقت زیادی به کار رفته است؛ به‌طوری‌که به نظر می‌رسد لوگوی روباه روی آن، از گوش چپ ایربادز وارد شده و از طریق پورتالی از گوش راست خارج می‌شود.

لوگوی روباه برند Maison Kitsune که روی قاب محافظ گلکسی بادز 2 قرار دارد نیز با وجود ظاهری پارچه مانند، از پلاستیک ساخته شده است.

گجت‌های پوشیدنی گلکسی بادز 2 و گلکسی واچ 4 طرح Maison Kitsune از مدل‌های معمولی این دو محصول ۱۰۰ دلار گران‌تر و قیمت هرکدام به ترتیب ۲۵۰ و ۳۵۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات