ال جی از تلویزیون‌های مجهز به گوگل تی‌وی خبر داد

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
در سال 2011، اریک اشمیت پیش بینی کرده بود که تولیدکنندگان مطرح دنیا امسال از گوگل تی در محصولات خود استفاده خواهند کرد، هرچند پیش‌بینی او خیلی دقیق از آن در نیامد، اما به نظر می‌رسد که گوگل به هدف خود نزدیک شده و سال آینده شاهد تلویزیون‌های مجهز به گوگل تی‌وی خواهیم بود. ال‌جی شب گذشته رسما در بلاگ خود اعلام کرد که تلویزیون‌های مجهز به Google TV را در سال 2013 روانه بازار خواهد کرد.
تبلیغات

گوگل تی وی تا به امروز به صورت یک جعبه مستقل یا ست‌تاپ‌باکس عرضه می‌شد. گوکل تی وی در واقع به نوعی تلویزیون معمولی شما را به تلویزیون هوشمند بدل می‌کند و امکان نصب نرم‌افزار، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و اتصال به اینترنت را به تلویزیون اضافه می‌کند.

حال به نظر می‌رسد تولیدکنندگان مطرح تلویزیون از جمله ال‌جی، گوگل تی وی را در دل تلویزیون خود جای داده‌اند تا کاربران علاقه‌مند به اکوسیستم گوگل مجبور به خرید گوگل تی وی جداگانه نباشند.

ال رسما اعلام کرد که تلویزیون‌های 42, 50, 60, 47 و 55 اینچ مجهز به گوگل تی را وارد بازار خواهد کرد. این شرکت کره‌ای همچنین از نظر ظاهری نیز تلویزیون‌های هوشمند (Smart TV) خود را تغییر داده و حاشیه دور نمایشگر را باریک‌تر کرده است. تلویزیون‌های جدید ال‌جی با Google TV 3.0 در سال 2013 روانه بازار خواهند شد. این تلویزیون‌های از OnLive پشتیبانی می‌کنند که پیش از این در سری G2 این شرکت که دارای گوگل تی وی داخلی بود، وجود داشت.

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، ال‌جی قصد دارد تا تلویزیون‌های جدید خود را در نمایشگاه CES 2013 به نمایش عموم بگذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات