اپل یک قدم به تولید تلویزیون نزدیک تر می شود

پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر اخبار و شایعاتی در مورد اینکه اپل در حال کار روی تلویزیون است، شنیده بودیم. ولی میزان صحت این شایعات برای ما مشخص نبود. اکنون با شنیدن این خبر که اپل در حال مذاکره با یکی از تولیدکنندگان قطعات تلویزیون است، مطمئن شدیم که این کمپانی در تلاش است تا تلویزیون HDTV خود را تولید کند. بدین ترتیب اپل قصد دارد پا را از دنیای تلفن هوشمند و تبلت فراتر گذاشته و وارد بازار رقابتی تلویزیون‌ها شود.
تبلیغات

به نقل از یک منبع خبری، اپل در حال مذاکره با یکی از تولیدکنندگان برای تولید تلویزیون با مارک Apple است. البته پیش‌تر هم شایعاتی در مورد اینکه اپل قصد تولید تلویزیون دارد را شنیده بودیم. ولی در مورد این موضوع مطمئن نبودیم. ولی اکنون که اپل با تولیدکنندگان قطعات تلویزیون مذاکره می‌کند، مطمئن هستیم که قصد تولید تلویزیون را دارد.

یک فرد نزدیک به این تولیدکننده آسیایی قطعات تلویزیون اعلام کرده که اپل آخر سپتامبر یعنی حدودا در ماه مهر، تلویزیون جدید خود را عرضه می‌کند.

قطعاً اگر اپل این تلویزیون را عرضه کند، قابلیت‌های زیادی روی آن نصب خواهد شد و احتمالاً تلویزیونی مجهز به iOS خواهد بود. استیو جابز هم در بیوگرافی خود اعلام کرده بود که تمایل دارند تلویزیونی با برند اپل روانه بازار کند.

پیش از این هم مدارکی منوط بر ملاقات اپل با یک تولید کننده آسیایی منتشر شده بود. این تولید کننده آسیایی نمایشگر LCD از سایز 3.5 اینچ تا 55 اینچ تولید می‌کند. شواهد نشان می‌دهد که تولید کننده آسیایی در حال آماده کردن نمونه اولیه Apple TV است.

اپل با راه اندازی سرویس ذخیره‌سازی آنلاین (iCloud) زمینه را برای سرویس‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آنلاین فراهم کرده است. از طرفی شایعات حاکی از آن است که در تلویزیون اپل از دستیار مجازی Siri نیز برای کنترل تلویزیون استفاده خواهد شد. اپل قصد دارد تغییر کانال های تلویزیون یا جستجو برای برنامه‌های آنلاین را ازطریق دستورها صوتی ممکن سازد.

امیدواریم هرچه زودتر این تلویزیون جدید را از اپل مشاهده کنیم.

منبع: DeviceMag

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات