تلویزیون اپل در سایزهای 32 و 37 اینچ وارد بازار خواهد شد

پنج‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بخش هایی که استیو جابز روی آن بسیار تاکید داشت و معتقد بود اپل می تواند در آن انقلابی به وجود بیاورد، تلویزیون بود. Apple TV تصمیم گرفته از یک گیرنده تلویزیونی اینترنتی فرا تر رفته و به یک تلویزیون کامل تبدیل شود. شایعات حاکی از آن است که اپل تصمیم جدی دارد تا در میانه سال 2012 این محصول را راهی بازار کند.
تبلیغات

شایعات حول Apple TV زیاد شده است. چندی پیش گزارش شد که برخی از مقامات اپل با پرسنل رسانه های مختلف دیدار داشته و به مباحثه درباره گزینه های مختلف برای Apple TV پرداخته اند. گزارشات حاکی از آن است که به تامین کنندگان اپل گفته شده که مراحل آماده سازی تلویزیون های 32 و 37 اینچ اپل را در سه ماهه اول سال 2012 آغاز کنند. سپس این تلویزیون ها در سه ماهه دوم یا سوم 2012 عرضه خواهند شد.

این شایعات نشان می دهند که اپل بالاخره با تغییراتی که در بخش تلویزیون ایجاد می کند، قصد دارد در این زمینه فعال تر شود. پیش تر اپل فقط دستگاه گیرنده تلویزیون را تولید می کرد اما اکنون تصمیم گرفته که یک تلویزیون کامل مطابق با الگو و سلیقه خود تولید کند، تا بتواند برای مشتریان خود تلویزیون های کامل در اندازه های متفاوت ارائه نماید.

این شایعات به نظر چندان بی اساس نیستند، چرا که استیو جابز در مصاحبه ای، تصدیق کرده بود که او بالاخره توانسته مشکل تلویزیون ها را حل کند. گمان می رود اپل تلویزیون هایی مجهز به Siri ارائه کند تا دستورات صوتی را اجرا کند و از طرفی به طور مستقیم با iCloud ارتباط داشته باشد. یعنی بتواند محتوا را در فضای ذخیره سازی آنلاین iCloud قرار دهد و به طور مستقیم ویدئو و موزیک را از آن اجرا کند. مشخصا اپل نوعی از تلویزیون های نسل بعدی را متصور است که کاملا با تلویزیون های کنونی متفاوت هستند.

برخی منابع دیگر مدعی هستند که تراشه های Apple TV به وسیله بزرگ ترین تامین کننده سخت افزاری محصولات اپل، یعنی سامسونگ تامین می شود و نمایشگر تلویزیون های اپل را نیز شارپ تولید خواهد کرد. همه این ها فعلا فقط در حد شایعه هستند اما احتمالا با آغاز سال 2012 و بررسی این که آیا تامین کنندگان، کار تولید قطعات iTV را آغاز خواهند کرد یا خیر، می توانیم صحت و سقم آنها را بهتر بسنجیم.

منبع: The Tech Journal

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات