نسخه‌ی تولید محدود لکسوس LC 500 معرفی شد

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی تولید محدود لکسوس LC 500 معرفی شد. علاوه بر این مدل، یک دستگاه LC 500 ویژه، خودروی مخصوص در فیلم سینمایی پلنگ سیاه خواهد بود.
تبلیغات

به‌عنوان پادشاه واکاندا، حتما باید خودروی خاصی داشته باشید. البته اکثر ما شخصیت  پلنگ سیاه (Black Panther) را پشت فرمان بوگاتی شیرون تصور می‌کردیم؛ اما به‌ نظر می‌رسد که تیم تبلیغاتی لکسوس پیشنهاد اغواکننده‌تری به تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی مورد انتظار پلنگ سیاه داده‌ است. مدیران لکسوس در کنار معرفی خودروی ویژه‌ی این فیلم، از مدلی دیگری هم رونمایی کردند که در تعداد محدود ۱۰۰ دستگاه به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. 

لکسوس LC 500

با توجه به اینکه فقط ساخت رنگ این مدل تا هشت ماه طول می‌کشد، مسلما باید منتظر قیمتی بسیار بالا برای آن باشیم. خودروی جدید لکسوس، مدل ۲۰۱۸ لکسوس LC 500 است. این کوپه‌ی جذاب با بهینه‌سازی‌های جدید که شامل طرح سفارشی و سفید کابین، رینگ‌های ۲۱ اینچی مخصوص، قاب پوششی فیبر کربنی کنار در و ست سفارشی سرو نوشیدنی از برند بارنیز می‌شود، خاص‌تر از همیشه خواهد شد؛ اما قوای فنی LC 500 با ۴۷۱ اسب بخار و جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار، بدون تغییر خواهد ماند.

لکسوس LC 500

اما خاص‌ترین ویژگی نسخه‌ی تولید محدود LC 500، ظاهر و رنگ بدنه‌ی آن است. این رنگ که با کد «آبی ساختمانی» شناخته می‌شود، بر اساس ادعای تیم مهندسی لکسوس در طی یک فرآیند هشت‌ما‌هه تولید می‌شود. در واقع این رنگ، آبی خالص نیست و ساختار موجود در رنگ، بازتاب آبی‌رنگ دارد. جزئیات زیادی در مورد این رنگ داده نشده است، اما با نگاه کردن مستقیم به آن، رنگ آبی سایه‌دار مشاهده می‌شود؛ اگر غیر مستقیم و زاویه‌دار به رنگ نگاه کنیم، نمای بسیار تیره‌تری از رنگ آبی می‌بینیم. احتمالا این رنگ زیبا قیمت هیجان‌انگیزی هم خواهد داشت؛ اما هنوز قیمت این نسخه‌ی تولید محدود اعلام نشده است.

لکسوس LC 500
لکسوس LC 500
لکسوس LC 500
لکسوس LC 500
لکسوس LC 500

اما مدل دیگر رونمایی‌شده‌، در دنیای دیگری سیر می‌کند. این مدل هم LC است که علاوه بر حک شدن نقش صورت پلنگ سیاه روی کاپوت، ویژگی دیگری همچون آینه‌های بغل با طرح پنجه‌ی پلنگ، کیت بدنه‌ی سفارشی و چندین فناوری علمی - تخیلی در آن گنجانده شده است تا خودروی مخصوص پلنگ سیاه، ضد گلوله باشد و هیچوقت بنزین تمام نکند! کامپیوتری مخصوص هم با رابط بین کامپیوتر و مغز انسان در LC پلنگ سیاه قرار دارد تا بین راننده و خودرو، رابطه‌ی ویژه‌ای شکل بگیرد که حتما با خصوصیات مرد آهنی فرق می‌کند! همان‌طور که مشخص است، این نسخه‌ی مخصوص پلنگ سیاه خواهد بود و برای فروش در بازار جهانی در نظر گرفته نشده است.

این دو مدل ویژه، هفته‌ی آینده و در جریان نمایشگاه SEMA ۲۰۱۷ واقع در لاس وگاس آمریکا، به‌طور رسمی رونمایی خواهند شد.

لکسوس LC 500
لکسوس LC 500
لکسوس LC 500
لکسوس LC 500
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات