سامسونگ، Milk Music را معرفی کرد: سرویس استریم رادیو برای دستگاه‌های سری گلکسی

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کره‌ای سامسونگ به تازگی تصمیم گرفته تا با معرفی سرویس جدید خود وارد بازار رادیوهای اینترنتی شود. این سرویس جدید Milk Music نام دارد و عملکرد آن نیز شبیه به سرویس آیتیونز اپل و سایر سرویس‌های مشابه از قبیل پاندورا و اسپاتیفای است؛ اما تفاوت عمده سرویس سامسونگ با سایر سرویس‌ها در عدم نمایش تبلیغات است که یکی از عوامل آزاردهنده کاربران هنگام کار با چنین سرویس‌هایی تلقی می‌گردد.
تبلیغات

سرویس میلک موزیک در حال حاضر برای دستگاه‌های گلکسی اس 3، گلکسی اس 4 (و مدل‌های گوناگون این گوشی، نظیر گلکسی اس 4 مینی و...)، گلکسی نوت 2 و گلکسی نوت 3 عرضه شده و امکان استفاده نامحدود از خدمات عرضه شده توسط بیش از 200 ایستگاه رادیویی اینترنتی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین امکان شخصی سازی نیز در این سرویس وجود دارد؛ به عنوان مثال کاربران می‌توانند ایستگاه‌های رادیویی شخصی خود را نیز ایجاد کرده و در دسترس دیگران قرار دهند.

برای کاربرانی که اولین بار اقدام به استفاده از این سرویس می‌کنند، نیازی به ثبت نام وجود ندارد. یکی دیگر از ویژگی‌های میلک موزیک قابلیت پیش ذخیره قطعات موسیقی است که به کاربر کمک می‌کند با سرعت بیشتری اقدام به شنیدن قطعات مورد علاقه خویش نمایند. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان استفاده از این سرویس به صورت آفلاین وجود ندارد و کاربران مجبورند برای استفاده از میلک موزیک به اینترنت متصل باشند.

همچنین در حال حاضر امکان خرید قطعات موسیقی در این سرویس وجود ندارد، هرچند که در آینده نزدیک این قابلیت نیز به میلک موزیک اضافه خواهد شد.

هدف سامسونگ از ایجاد این سرویس، تبدیل میلک موزیک به یک نام معتبر در بازار به شدت رقابتی استریمینگ است. اپلیکیشن عرضه شده توسط سامسونگ از نظر ظاهری بسیار خوب و جذاب به نظر می‌رسد و در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط این کمپانی یک سر و گردن بالاتر است. به عنوان مثال، قابلیت انتخاب ایستگاه‌های پخش کننده موسیقی در این اپلیکیشن انسان را به یاد رادیوهای آنالوگ موج FM قدیمی می‌اندازد که یادآور دوران خاطره انگیزی است که همه ما خاطرات خوشی از آن داریم.

سرویس میلک موزیک در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا قابل استفاده است، اما پیش بینی می‌شود که طی ماه‌های آینده کاربرانی که در خارج از خاک آمریکا مایل به استفاده از این سرویس هستند نیز بتوانند از امکانات آن بهره ببرند.

همچنین امکان استفاده از این سرویس به وسیله سایر دستگاه‌های سری گلکسی سامسونگ نیز طی ماه‌های آتی میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است که این سرویس به صورت از پیش نصب شده بر روی گوشی گلکسی اس 5 وجود دارد و خریداران می‌توانند از امکانات میلک موزیک استفاده کنند.

نظر شما در مورد این سرویس جدید سامسونگ چیست؟ آینده میلک موزیک را چگونه می‌بینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات