کیت توسعه نرم‌افزاری ابزارهای پوشیدنی Gear 2 و Gear Fit توسط سامسونگ ارائه می‌شود

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مشکلات اساسی که متوجه اولین ساعت هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy Gear بود، تعداد بسیار محدود اپلیکیشن‌های ارائه شده برای این ساعت بود. اگرچه این کمپانی کره‌ای دسترسی به شرکای منتخبی را برای ارائه اپلیکیشن ارائه کرده بود اما هیچ‌گاه یک کیت توسعه نرم‌افزاری اختصاصی برای آن ارائه نکرد تا هر شخصی بتواند اپلیکیشن مد نظر خود را برای این پلتفرم تولید کرده و ارائه نماید. سامسونگ همزمان با پرده برداری از سری جدید ساعت هوشمند خود با نام Gear 2 در اوایل هفته، همچنین متعهد شد که بزودی SDK اختصاصی آن را در دسترس عموم قرار خواهد داد.
تبلیغات

 در مراسم اختصاصی توسعه‌دهندگان سامسونگ در کنگره جهانی موبایل دیروز صبح، سرانجام انتظار به پایان رسید و سامسونگ در دسترس قرار گرفتن بلادرنگ کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) مربوط به ابزارهای پوشیدنی Gear 2 ،Gear 2 Neo و Gear Fit و نیز کیت اختصاصی S-Health را اعلام کرد. در کیت توسعه مربوط به Gear و Gear Fit شاهد تفاوت‌های جزئی هستیم که به موجب آن، SDK ساعت هوشمند Gear امکان توسعه اپلیکیشن‌های قابل اجرا بر روی هر دو ساعت هوشمند جدید مبتنی بر تایزن این کمپانی را با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و نیز اپلیکیشن‌های وب برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند ولی در کیت نسخه Gear Fit شاهد ارائه یک شبیه‌ساز و قابلیت کنترل دستگاه از طریق یک اپلیکیشن اندروید هستیم.

Gear 2 به صفحه نمایش 1.63 اینچ با رزولوشن 320 در 320 پیکسل، حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایت و حافظه رم 512 مگابایت تجهیز شده و از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. سامسونگ ادعا نموده که طول عمر باتری نسل دوم ساعت هوشمند گیر نسبت به نسل اول افزایش چشم‌گیری دارد. این ساعت همچنین ضد آب و گرد و غبار است و استاندارد IP67 را در این زمینه اخذ کرده است. دوربین 2 مگاپیکسلی Galaxy Gear 2، دو مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار است و قادر است ویدیو در رزولوشن 720p ذخیره کند. ساعت گیر 2 حدود 68گرم و گیر 2 نئو حدود 55 گرم وزن دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات