سامسونگ یک تبلت مرموز منعطف را به بارسلونا می‌آورد

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
امروز گزارش شد که سامسونگ قصد دارد از فناوری صفحه‌نمایش‌های انعطاف پذیر خود در تبلت‌ها بهره ببرد و در همین راستا، نمونه اولیه از یک تبلت منعطف را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به نمایش در خواهد آورد.
تبلیغات

رسانه کره‌ای ETNews گزارش کرده که سامسونگ از فناوری صفحه‌نمایش منعطف در یک تبلت بهره برده است و قصد دارد نمونه این محصول را در MWC 2014 به نمایش درآورد. ظاهرا تبلتی که سامسونگ قصد نمایش آن را دارد تا حدود ۹۰ درجه خم می‌شود؛ این بدین معناست که کمپانی کره‌ای توانسته‌اند، دیگر اجزاء تبلت را نیز طوری طراحی کند که قابل خم‌شدن باشند.

در ادامه گزارش آمده است که تبلت جدید سامسونگ قادر است به عنوان لپ‌تاپ نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ اما اینکه چطور این تبدیل انجام می‌شود مشخص نیست. حتی هنوز دقیقاً مشخص نیست که آیا تنها بخشی از تبلت قابل خم‌شدن است یا تمام قسمت‌های آن منعطف طراحی شده و هر بخش آن را می‌توان تغییر شکل داد.

حدود ۵ روز تا شروع نمایشگاه MWC 2014 بارسلونا زمان باقی مانده است و باید تا آن زمان منتظر ماند و دید چه محصولات و فناوری‌های تازه‌ای وارد دنیای موبایل خواهد شد. با این وجود حتی اگر سامسونگ از یک تبلت منعطف در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند، بعید است محصول نهایی به این زودی‌ها روانه بازار مصرف‌کننده شود. اما به هر حال دیدن محصولات اینچنینی دید بهتری را در مورد آینده احتمالی گجت‌ها در ذهن ما شکل می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات