باچتر: تعیین قیمت توسط مشتری برای اولین بار در بازار ایران

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
مطالعه 3 دقیقه
بدون شک تا به حال انواع مختلفی‌ از فروشگاه‌های اینترنتی را دیده و از آن‌ها خرید کرده‌اید، اما امروز می‌خواهیم با وب‌سایت متفاوت از سبک رایج فروشگاه‌های اینترنتی آشنا شویم. وب‌سایتی که در تعریف خود می‌گوید: «با چتر وب‌سایتی است که سعی‌ درحقیقی‌سازی قیمت دارد و با ساخت سیستمی‌ مشابه بازار، محیطی‌ جذاب برای خرید را به کاربران عرضه می‌کند.»
تبلیغات

بدیهی‌ است تولید باعث چرخش چرخ اقتصاد کشور می‌شود ولی‌ در شرایطی برای خود تولیدکننده صرفه‌ی اقتصادی ندارد، چرا که تمام زحمات و مشکلات را تولیدکننده یک تنه بر دوش می‌کشد و با این حال جنس را با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار به فروش می‌رساند و این جنس تا به دست مصرف کننده برسد از چندین فیلتر عبور کرده و با قیمت هنگفت به فروش می‌رسد. برای همین منظور خیلی‌ از تولیدکننده‌های داخلی‌ تولید را رها کرده و به سراغ شغل‌های دیگر می‌روند که این اصلا به نفع اقتصاد کشور نیست. خیلی‌ از جنس‌های با کیفیت به دست تولیدکنندگان ایرانی تولید می‌شود ولی‌ چون مردم دید خوبی‌ نسبت به کالاهای داخلی‌ ندارند فروشندگان این کالاها را به اسم کالاهای خارجی‌ و برندهای غیرایرانی به مشتری می‌فروشند و با توجه به این مصرف کننده پول زیادی را بابت کالایی که تولید ایران است می‌پردازد! برخی از فروشندگان سودجو قیمت دلار و... را بهانه قرار داده و جنس با کیفیت ایرانی‌ را با چندین برابر قیمت تولید شده می‌فروشند! در این مسیر گروهی که هیچ زحمتی برای کار نمی‌کشند بیشترین سود را می‌برند و فقط ضرر نصیب تولید کننده و مصرف‌‌کننده می‌شود.

bachatr-1

باچتر، پل ارتباط مستقیمی بین تولیدکننده و مصرف کننده ایجاد کرده است و محصولات مورد نیاز مصرف کننده‌ها را با قیمت تولید برایشان تهیه می‌کند. اگر مشتری در باچتر از تخفیف راضی‌ نبود می‌تواند مستقیم با تولید کننده چانه بزند و در صورت موافقت تولیدکننده، کالای مورد نظر را با قیمت درخواستی خود خریداری نماید.

بهترین و شاید جذابترین بخش باچتر قسمت چانه‌زنی‌ آن است که اگر با سیستم خرید در بازار آشنا باشید می‌دانید که برای خرید با قیمت مناسب در بازار نیاز به خرید عمده یا به اصطلاح جینی دارید در با چتر برای خود چتر تخفیف می‌سازید و درصدی را پیشنهاد می دهید و حسابی چانه می‌زنید و کالای مورد نظرتان را با قیمت دلخواه خریداری می‌کنید.

bachatr-2

هدف باچتر رفاه حال مصرف کننده‌ی ایرانی‌ و ارج نهادن به زحمات تولید کننده‌ی ایرانی است‌ و امید می‌رود روز به روز خدمات در خور شان ایرانیان عزیز ارائه شود.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات