اپل در حال ساخت شبکه توزیع محتوای اختصاصی خود است

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
وال‌استریت ژورنال در گزارشی که در خصوص تمرکز عمیق‌تر اپل بر روی فضای تلویزیون‌‌های هوشمند ارائه کرده، گفته است که اپل در حال توسعه و ساخت شالوده‌ی اینترنتی مورد نیاز برای یک شبکه، به منظور انتقال و ارائه‌ی مقادیر عظیم محتوا است.
تبلیغات

 شایعات در خصوص تلویزیون هوشمند اپل سال‌ها است که در جریان بوده و خود مدیرعامل این شرکت یعنی تیم کوک نیز طی مصاحبه‌ای در سال 2012 از فضای موجود برای تلویزیون‌ها با عنوان حیطه‌ی مورد علاقه این شرکت یاد کرده بود. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که اپل در خصوص این حوزه تا توانسته سکوت اختیار کرده است.

طی سال‌های اخیر، سرویس iCloud اپل و افزایش چشم‌گیر فروش موسیقی، ویدئو و بازی از طریق آیتونز و اپ‌استور، باعث حرکت رو به رشد نیازهای ارائه‌ محتوای آنلاین توسط این کمپانی شده است. این مسأله می‌تواند دلیل مناسبی برای اقدام فوری اپل به ساخت شبکه‌ی اختصاصی خود باشد. همچنین یک شبکه‌ی بزرگ، می‌تواند کنترل این کمپانی بر روی محتوای ارائه شده و پیشنهادی را افزایش داده و در عین حال زمینه را برای ترافیک بیشتر، که فاکتور کلیدی توزیع محتوای تلویزیونی است، فراهم آورد. این قضیه ، دوباره آتش حدس و گمان‌های موجود در خصوص جاه‌طلبی‌های اپل در حوزه‌ی محتوای دیجیتال را شعله‌ور خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات