شرکت در نمایشگاه CEBIT هانوفر آلمان با تورهای متفاوت ایوار

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
سبیت، یکی از نمایشگاه‌های پیشرو در دنیای فناوری است که همه ساله در ماه مارس (اسفندماه) در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌گردد. با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوری و نمایش محصولات و تکنولوژی‌های جدید در آن، همه ساله افراد بسیاری برای بازدید از این نمایشگاه اقدام می‌کنند. اما شرکت در این نمایشگاه‌ها بدون برنامه‌ریزی و دانش کافی از موانع پیش‌رو برای اخذ ویزا یا رزور هتل مناسب و روش‌های رفت‌و‌آمد کار دشواری است. حال ایوار، بزرگ‌ترین مجری تورهای اروپا در کشور امسال نیز همچون سال‌های قبل تور نمایشگاه CEBIT را برگزار می‌کند.
تبلیغات

حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، بانکداری، گردشگری، دولت، سلامت الکترونیک و حتی بازی‌های رایانه‌ای و غیره، فضایی بسیار ارزشمندی را برای علاقه مندان و فعالان این حوزه ها فراهم می‌آورد.

مباحث قابل بحث در سبیت

  • - CeBIT gov شامل راهکارهای ICT در بخش دولتی و تازه‌های این عرصه برای زیرساخت‌های آینده
  • - ارائه تحقیقات ، پژوهش‌ها و تازه‌های دنیای دیجیتال توسط دانشگاه‌ها ، ارگان‌های دولتی، بخش آموزش، سلامت، بهزیستی، تجهیزات الکترونیک، تجهیزات دیجیتالی پزشکی و بهداشتی و همچنین فناوری‌های سازگار با محیط زیست

به موازات نمایشگاه ، کنفرانس ها و نشست های بین‌المللی در خصوص علوم یاد شده برگزار می‌گردد که با مشارکت در آن‌ها می‌توان با جدیدترین نوآوری‌ها و راهکارهای دیجیتالی آشنا شد.

  • - راهکار ها، نوآوری‌های سیستم‌های هوشمند دیجیتال، مدیریت هوشمند سیستم، سرویس‌های IT و مشاوره تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های ایمنی‌، تازه ها و خدمات ارتباطات و مخابرات‌، سیستم‌های مخابراتی دیجیتالی برای تلفن‌، فکس‌، پیجر‌، موبایل، رادیو‌، سیستم‌های راهبری و هدایت ماهواره‌ای‌، اطلاع‌رسانی ماهواره‌ای ، تله ماتیکس‌، سیستم‌های حمل و نقل. اطلاعات بیشتر در باره نمایشگاه CEBIT را در این آدرس مشاهده کنید.

در همین راستا آژانس مسافرتی ایوار اقدام به برپایی تور بازدید از این نمایشگاه بزرگ بین‌المللی کرده تا علاقه مندان این حوزه بتوانند با جدیدترین دستاوردهای فناوری اطلاعات آشنا شوند.

خدمات ارائه شده

  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • 6 شب و 7 روز اقامت در فرانسه وآلمان (هتل‌های 4 ستاره) در اتاق های 2 نفره همراه با صبحانه (3 شب پاریس + 3 شب هانوفر در Hameln City)
  • تهیه‌ی کارت ورود به نمایشگاه
  • همراهی تور لیدر (راهنمای تور) مسلط به زبان آلمانی با گروه
  • تهیه بلیت هواپیما به همراه بیمه نامه بین‌المللی
  • سرویس ایاب و ذهاب فرودگاهی و نمایشگاهی و گشت و بازدید در فرانسه و آلمان
  • پرواز از فرانسه به آلمان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایوار مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات