نسخه جدید تلویزیون اپل با رابط کاربری بهبود یافته و اشکال جدید محتوا، ارائه خواهد شد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
دو وب‌سایت مشهور در زمینه اخبار فناوری، از ارائه نسخه جدید تلویزیون اپل در نیمه اول سال جاری میلادی خبر داده‌اند. پشتیبانی از کنترلر بلوتوث و بازی‌ها، رابط‌کاربری کاملاً نو و انواع جدید محتوا، از مهم‌ترین ویژگی‌های مطرح شده در مورد Apple TVهای جدید هستند.
تبلیغات

نسخه کنونی تلویزیون اپل دیگر قدیمی شده است! طراحی اولیه این دستگاه که در سال 2010 ارائه گردید و در سال 2012 بروزرسانی شد، فقط اقدامی برای نباختن قافیه و عقب نماندن از سایر رقبا بود. حال وب‌سایت 9to5 Mac مدعی شده که در سال جاری میلادی نیز یک نسخه جدید از تلویزیون اپل عرضه خواهد شد.

طبق ادعای این سایت، اپل در حال تست نسل چهارم مرکز رسانه‌ای خود است که شامل یک رابط‌کاربری جدید مبتنی بر iOS و شکل‌های جدید محتوا است. هنوز مشخص نیست که منظور از اشکال و فرم‌های جدید محتوا چیست. iLounge گزارش داده که احتمالاً در نسخه بروزرسانی شده نرم‌افزار Apple TV، پشتیبانی از بازی‌ها و کنترلر بلوتوث نیز اضافه خواهد شد؛ ولی مشخص نیست که آیا این پلتفرم به لیست کاملی از اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشد یا خیر.

اگر همه این شایعات صحت داشته باشند، احتمالا به زودی شاهد تجربه جدید و بهبودیافته‌ای در اتاق نشیمن خانه‌هایمان خواهیم بود! کارشناسان وب‌سایت 9to5 Mac معتقدند که تلویزیون جدید اپل، در نیمه اول سال 2014 معرفی خواهد شد. همچنین iLounge معتقد است که نرم‌افزار جدید تا ماه مارس (اسفندماه) برای نسخه‌های قبلی Apple TV ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات