سامسونگ گلکسی نوت Lite 3 به نمایشگر 720p و اندروید 4.3 مجهز بوده و در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی خواهد شد

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تنها کم‌تر از 2 ماه تا شروع به کار کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا زمان باقی مانده و با توجه به کشف اطلاعاتی کلیدی در پروفایل User Agent مدل SM-N750 که همان نوت 3 لایت است، معرفی نسخه‌ی ارزان قیمت گلکسی نوت 3 سامسونگ قریب‌الوقوع و قطعی به نظر می‌رسد.
تبلیغات

از سرنخ‌های بدست آمده، می‌توان نتیجه گرفت که نوت 3 لایت یک فبلت میان قیمت است، رزولوشن نمایشگرش 1280 در 720 پیکسل بوده و از نسخه‌ی 4.3 اندروید بهره می‌برد.

Note-3-Lite

حال از روی همین اطلاعات می‌توان مشخصات دیگر دستگاه را حدس زد: پنل صفحه نمایش احتمالا باید از AMOLED به LCD معمولی و ارزان‌تر تنزل پیدا کرده باشد. کاربران نوت کوچک باید به دوربین 8 مگاپیکسلی بسنده کرده و پردازنده‌ی 4 هسته‌ای Snapdragon 600 نیز گزینه‌ای مناسبی به نظر می‌رسد. هرچند امکان استفاده از پردازنده‌های S4 Pro یا حتی S400 نیز وجود دارد. حافظه رم این تلفن نیز 1 یا 1.5 گیگابایت گزارش شده است.

البته استفاده از اندروید 4.3، کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد، زیرا 2 ماه از آغاز عرضه‌ی نسخه‌ی 4.4 این سیستم عامل یعنی کیت کت می‌گذرد و مدل اصلی هم به آخرین نسخه بروز رسانی شده است. البته این احتمال وجود دارد که نهایتا Galaxy Note 3 Lite با سیستم عامل اندروید کیت کت روانه بازار گردد.

در پایان، با وجود آنکه ما حدس می‌زنیم نمایشگر نوت 3 لایت 5.5 اینچ قطر داشته باشد، اما احتمالا مشکل اصلی سامسونگ برای بازاریابی نوت جدید و کوچک‌تر، شباهت بسیار و بازار مشترک آن با گلکسی Mega 5.8 اینچی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات