نامه تیم کوک به کارمندان اپل: برنامه بزرگی برای سال آینده داریم

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک، مدیرعامل اپل، نامه‌ای را به کارمندان شرکت خود ارسال نموده و ضمن تشکر از عملکرد آن‌ها در سال 2013 به تغییرات اساسی در خط تولید محصولات اپل در سال 2014 اشاره کرده است.
تبلیغات

تیم کوک در نامه‌ای که امروز برای کارمندان اپل ارسال نموده، سعی کرده تا انگیزه آن‌ها را برای سال‌های آینده افزایش دهد و وعده تولید محصولات جدید را داده است. او همچنین به فروش بسیار خوب آیفون در سال 2013 اشاره کرده و از تلاش سخت کوشانه آن‌ها برای عرضه iOS 7 قدردانی کرده است. مدیرعامل اپل در نامه خود به دستاورد عظیم این شرکت برای رسیدن به 50 میلیارد دانلود از اپ‌استور نیز اشاره کرده است.

در ادامه نامه، تیم کوک گفته است که سال 2014، سال بسیار مهم و بزرگی برای اپل خواهد بود:

ما به شدت چشم به راه سال 2014 هستیم و برنامه‌های بزرگی داریم که تصور می‌کنیم مشتریان عاشق آن‌ها خواهند شد.تیم کوک

یکی از محصولاتی که انتظار می‌رود اپل در سال آینده از آن پرده بردارد، ساعت هوشمند iWatch است. ساعتی که کار بر روی آن از مدت‌ها پیش آغاز شده و یک تیم مهندسی بسیار بزرگ مشغول آن است. این محصول قرار بود در سال 2013 عرضه شود، اما بنا به دلایلی که به اعتقاد برخی مربوط به طول عمر باتری این محصول می‌شود، به تاخیر افتاد. اما سامسونگ در این زمینه پیش دستی کرد و اولین نسخه از ساعت هوشمند خود را با نام Galaxy Gear زودتر از اپل روانه بازار کرد تا بازخوردهای مشتریان را جمع آوری نموده و احتمالا کمی پس از عرضه iWatch اپل، نسل دوم ساعت خود را با رفع مشکلات نسخه اول روانه بازار کند.

علاوه بر ساعت هوشمند گفته می‌شود که اپل در حال آزمایش آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر 4.7 اینچ یا 5.5 اینچ است و احتمالا سال آینده شاهد حداقل یک آیفون بزرگ نیز خواهیم بود. همچنین شایعاتی به گوش می‌رسد که به آیپد 12 یا 13 اینچی اشاره دارند.

به نظر شما اپل کدامیک از محصولات اشاره شده را در سال آینده رونمایی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات