تلفن گلکسی اس 5 با صفحه نمایشQHD یا 2560 در 1440 پیکسل در MWC رونمایی می‌شود

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
یک رسانه‌ کره‌ای در گزارش اخیر خود، پرده از برنامه سال آینده (میلادی) سامسونگ برداشته است. براساس این گزارش تلفن گلکسی اس 5 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل که 5 اسفندماه 92 در بارسلونا شروع به کار می‌کند، معرفی خواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارش شعبه کره جنوبی وب سایت ZDNET، سامسونگ قصد دارد تا از یک صفحه نمایش متراکم‌تر با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در پرچمدار بعدی خود استفاده کند. این اولین تلفن هوشمند سامسونگ با رزولوشن QHD خواهد بود، اما شرکت‌های دیگر همچون کمپانی چینی Oppo نیز نسبت به ساخت تلفن هوشمند با صفحه نمایش QHD اقدام نموده و احتمالا تلفن Find 7 این شرکت زودتر از گلکسی اس 5 روانه بازار خواهد شد.

به این ترتیب احتمالا در سال 2014 شاهد یک ارتقاء کیفی در صفحه نمایش ابزارهای موبایل مخصوصا تلفن‌های هوشمند خواهیم بود و اغلب تلفن‌های هوشمند سال آینده میلادی به صفحه نمایش با رزولوشن QHD تجهیز خواهند شد.

سامسونگ همه ساله در حول و حوش نمایشگاه MWC که یکی از مهمترین رویدادهای ابزارهای موبایل دنیا به شمار می‌رود، از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند و امسال نیز ظاهرا تلفن گلکسی اس 5 در آن معرفی خواهد شد. گفته می‌شود تلفن گلکسی اس 5 به بدنه فلزی با کیفیت مجهز خواهد شد. مورد دیگری که تقریبا در استفاده آن در نسل بعدی پرچمدار سامسونگ شکی وجود ندارد، استفاده از پردازنده 64 بیتی است که به گفته این شرکت، مدت‌ها است مهندسان سامسونگ، مشغول کار بر روی آن هستند.

حال باید تا اسفندماه سال منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه تغییراتی را در نسل جدید تلفن هوشمند خود اعمال خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات