سامسونگ در حال کار بر روی دو تبلت 8 و 10 اینچی با صفحه نمایش AMOLED است

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش یک رسانه کره‌ای، سامسونگ در تلاش است تا دو تبلت 8 و 10 اینچی جدید با صفحه نمایش AMOLED را روانه بازار کند. این تولیدکننده کره‌ای پیش از این نیز تبلت Galaxy Tab 7.7 را با صفحه نمایش AMOLED عرضه کرده بود، اما به غیر از آن کلیه تبلت‌های این شرکت به صفحه نمایش LCD تجهیز شده‌اند.
تبلیغات

براساس این گزارش سامسونگ قصد دارد تا به همراه گلکسی اس 5، دو تبلت 8 و 10 اینچی جدید با صفحه نمایش AMOLED را عرضه کند.

از آنجایی که صفحه نمایش‌های AMOLED قیمت گرانی دارند، انتظار می‌رود این دو تبلت در سری تبلت‌های رده-بالای سامسونگ قرار گیرند و باقی تبلت‌های این شرکت همچنان به صفحه نمایش LCD تجهیز شوند.

در ادامه این گزارش آمده است که سامسونگ تولید انبوه صفحه نمایش‌های سایز بزرگ AMOELD را از اوایل ساله 2014 آغاز خواهد کرد.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، سامسونگ در سال آینده، تمرکز ویژه‌ای بر روی تبلت خواهد داشت و از این رو تمام فناوری‌های تحت کنترل خود را بکار خواهد گرفت تا بخشی از سهم بازار آیپد را تصاحب کند. احتمالا در کنار صفحه نمایش‌های منعطف با قابلیت پشتیبانی از قلم دیجیتال، صفحه نمایش‌های AMOLED نیز بخش دیگری از برنامه این شرکت خواهد بود. همچنین امکان عرضه یک تبلت 12 یا 13 اینچی از سری گلکسی نیز وجود خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات