سامسونگ در حال کار برروی تبلت با صفحه نمایش منعطف با پشتیبانی از قلم دیجیتال بدون نیاز به دیجیتایزر است

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید سامسونگ سال آینده بیشتر از آنکه روی تلفن تمرکز کند بر روی تبلت تمرکز خواهد کرد و در همین راستا شاهد محصولات متنوعی از این شرکت خواهیم بود. براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی جدیدی در صفحه نمایش تبلت‌های خود بهره برد تا محصولات این شرکت را از رقبا جدا کند.
تبلیغات

سامسونگ در حال کار بر روی نوع خاصی از «پنل نمایشگر مش فلزی» است. این نوع پنل جدید چند مزیت را به همراه دارد. اول از همه مقاومت سطح آن، پایین است و این بدین معناست که صفحه نمایش به راحتی خمیده می‌شود و در واقع انعطاف پذیر است و در عین حال در برابر ضربه‌های احتمالی مقاوت بسیار بالایی دارد و به راحتی دچار شکستگی نمی‌شود.

مزیت دوم و بسیار مهم این نوع از صفحه‌های نمایش آن است که بدون نیاز به تراشه اختصاصی دیجیتایزر قادر به پشتیبانی از قلم دیجیتال است. این بدین معناست که تبلت جدید سامسونگ بدون نیاز به هزینه اضافی بابت تراشه دیجیتایزر قادر است قابلیت‌های مشابه محصولات سری گلکسی نوت را در اختیار کاربر قرار دهد.

به این ترتیب تبلت‌های سال آینده سامسونگ بطور طبیعی از قلم دیجیتال پشتیبانی خواهند کرد و در عین حال نیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای خواهند داشت. حال پشتیبانی از قلم دیجیتال را در کنار نرم افزارهای اختصاصی این شرکت قرار دهید تا با محصولات رقابتی و جذابی روبرو شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات