برخی از آیپد مینی‌های جدید دارای مشکلاتی در نمایش تصاویر هستند

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی کشف شده که تعدادی از آیپد مینی‌های جدید اپل، با مشکلات اساسی در صفحه نمایش خود همراه هستند. البته هنوز هیچ آمار رسمی و دقیقی در مورد تعداد دستگاه‌های مشکل دار در دست نیست.
تبلیغات

این کشف که به تازگی توسط «مارکو آرمنت» از موسسه Instapaper Fame صورت گرفته در پی انجام آزمایش Grid بر روی صفحه نمایش آیپد مینی رتینا، خود را بروز داده است. نکته جالب در مورد این کشف این است که مشکل صفحه نمایش آیپد مینی رتینا دقیقا شبیه به مشکلی است که صفحات نمایش مورد استفاده در مک بوک پروهای جدید اپل نیز گریبانگیر آن هستند.

با وجود اینکه بسیاری از کاربرانی که به تازگی موفق به خرید آیپد مینی رتینا شده‌اند با این مشکل مواجه گشته‌اند، اما تعدادی از کاربران دیگر نیز گزارش داده اند که این مشکل در تبلت آنان وجود ندارد.

اکنون دیگر می‌توان به طور یقین گفت که صفحات نمایش آیپد مینی رتینا توسط دو کمپانی ال‌جی و شارپ تولید می‌شوند، اما به دلیل گسستگی گزارشات هنوز مشخص نیست که مشکل کشف شده مربوط به صفحات نمایش ساخت ال‌جی بوده و یا کمپانی شارپ مقصر اصلی است.

چندی پیش نیز شایع شده بود که پنل‌های صفحه نمایش IGZO Retina که ساخت کمپانی شارپ می‌باشند دچار سوختگی جزئی در برخی قسمت‌های خود می‌باشند و علت تاخیر در عرضه آیپد مینی جدید نیز همین موضوع بوده است.

خوشبختانه اپل نیز در اقدام متقابل، از کلیه خریدارانی که با این مشکل مواجه شده‌اند درخواست کرده که تبلت‌های مشکل دار خود را هر چه زودتر به این کمپانی عودت داده و یک تبلت جدید دریافت کنند. البته اپل در مورد مک بوک پروهای مشکل دار نیز همین رویه را در پیش گرفته بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات