سامسونگ 40 میلیون دستگاه گلکسی اس 4 فروخت

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سامسونگ، JK Shine بالاخره به شایعات مرتبط با فروش تلفن گلکسی اس 4 خاتمه داد و خبر از رکورد جدید این شرکت در استقبال جهانی از گلکسی اس 4 داد. سامسونگ اعلام کرد که تا به امروز بیش از 40 میلیون دستگاه از تلفن گلکسی اس 4 را به فروش رسانده است.
تبلیغات

درست زمانی که کلیه شایعات به عدم استقبال قابل ملاحظه کاربران از تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ اشاره داشتند، این کمپانی رسما اعلام کرد که 40 میلیون دستگاه از تلفن پرچمدار خود را به فروش رسانده است.

شایعات به فروش پایین گلکسی اس 4 و تلاش سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی اس 5 در اوایل سال 2014 اشاره داشتند که احتمالا با انتشار این خبر، S5 نیز در همان زمان بندی همیشگی عرضه خواهد شد.

به این ترتیب سامسونگ توانست رکورد فروش 30 میلیون دستگاهی تلفن گلکسی اس 3  را با جایگزین آن یعنی گلکسی اس 4 بشکند. به این ترتیب انتظار می‌رود فروش Galaxy S4 تا پایان سال جاری به حدد 50 میلیون دستگاه برسد.

مدیرعامل سامسونگ همچنین به مشکل به وجود آمده برای باتری برخی از تلفن‌های گلکسی اس 4 اشاره کرد و گفت که در حال جایگزین نمودن تامین‌کنندگان باتری است تا مشکل گرم شدن بیش از حد باتری و از بین رفتن آن را حل کند. این مشکلی است که طی روزهای اخیر برخی از خریداران گلکسی اس 4 با آن مواجه شدند که به موجب آن سامسونگ مجبور به تعویض باتری‌ آن‌ها شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات