گلکسی اس 5 با بدنه پلاستیکی و پوشش پشت باتری از جنس چرم مصنوعی همراه خواهد بود

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شواهد و شایعاتی منتشر گردید که در آن‌ها به بدنه فلزی برای گلکسی اس 5  اشاره شده بود و از این رو طرفداران این برند کره‌ای، منتظر پرچمدار فلزی از سری گلکسی بودند، حال شایعات تازه‌ای شنیده می‌شود که این موضوع را رد نموده و به بدنه پلاستیکی برای گلکسی اس 5 اشاره دارند.
تبلیغات

شاید مهم‌ترین نارضایتی‌ طرفداران تلفن‌های ساخت سامسونگ، مربوط به جنس بدنه و کیفیت ساخت این محصولات باشد. گوشی‌های سامسونگ معمولا در زمینه سخت افزار و همینطور نرم افزار در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما تا به امروز این محصولات همگی از بدنه پلاستیکی کم‌کیفیتی بهره برده‌اند. طی هفته اخیر شواهدی مبنی بر تلاش سامسونگ نسبت به سرمایه گذاری در کارخانه تولید کننده بدنه فلزی، به گوش می‌رسید که تحلیل‌گران آن را بخشی از مقدمات تولید تلفن با بدنه فلزی برشمردند. اما حالا براساس تازه‌ترین شایعات منتشر شده، سامسونگ از مواد مشابه به کار رفته در گلکسی نوت 3 در گلکسی اس 5 نیز استفاده خواهد کرد.

در گلکسی نوت 3، بدنه تلفن از جنس پلاستیک ساخته شده و پوشش پشت باتری دستگاه نیز از جنس چرم مصنوعی است که خود نوعی از پلاستیک به شمار می‌رود. این ترکیب به مراتب بهتر از پلاستیکی است که در گلکسی اس 4 بکار گرفته شده، اما با آنچه که در آیفون اپل یا HTC One شاهد آن هستیم، فاصله دارد.

به این ترتیب ممکن است فراهم نمودن مقدمات ساخت تلفن هوشمند فلزی تا گلکسی نوت 4 ادامه داشته یابد و سامسونگ مجبور به استفاده از بدنه پلاستیکی در گلکسی اس 5 شود. شاید هم این کمپانی قصد معرفی سری جدید تلفن‌های هوشمند خود با نام Galaxy F را داشته باشد که در سطح بالاتری نسبت به سری گلکسی S و گلکسی نوت قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ بالاخره تلفن فلزی تولید خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات