نسل دوم تبلت‌های iGREEN از راه می‌رسند

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
آی گرین طی هفته آینده، نسل دوم تبلت های خود با نام GENESIS Tab2 را به بازار عرضه خواهد کرد. اولین تبلت نسل دومی iGREEN در سایز 10.1 اینچ و با پردازنده چهار هسته ای  1.6 گیگاهرتزی ارایه خواهد شد. تبلت GENESIS Tab2 آی گرین با شناسه iGT10N1-3G نام گذاری شده و دارای حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت است. کیفیت صدا، تصویر و لمس این تبلت قدرتمند 10 اینچی، از مزایای اصلی آن به شمار می رود و حس رضایتمندی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
تبلیغات

قابلیت نصب سیم کارت و پشتیبانی از نسل سوم سیم کارت های 3G با امکان مکالمه (Call Function) ، یکی دیگر از خصوصیات تاثیر گذار تبلت جدید iGREEN به شمار می رود. این تبلت حرفه ای دارای ابعاد بسیار مناسبی است به طوری که ضخامت آن در پهن ترین قسمت به 9.5 میلی متر و وزن آن کمتر از 600 گرم می باشد.

تبلت GENESIS Tab2 همچنین از نسخه 4.2.2 سیستم عامل اندروید با قابلیت ارتقا به نسخه 4.3 بهره می‌برد.

شرکت سیاره سبز به عنوان صاحب امتیاز برند تجاری آی گرین، تبلت 10 اینچی GENESIS Tab2 خود را به مدت 15 ماه تحت پوشش گارانتی گرین قرار داده است و طبق اطلاعاتی که این شرکت در اختیار زومیت قرار داد، این تبلت با قیمتی در حدود یک میلیون تومان و به همراه تمامی لوازم جانبی نظیر کیف، هدفون، محافظ نمایشگر و رابط های سخت افزاری به بازار داخلی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات