تصاویر جدید از آیفون 5s، تغییر در دکمه اصلی و احتمال وجود سنسور اثرانگشت خوان را قوت می‌بخشند

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز به 10ام سپتامبر و معرفی آیفون جدید باقیمانده است و داستان عکس‌های لو رفته هم که این روزها داغ تر از همیشه می‌شود. عکس‌های جدیدی که به بیرون درز کرده، حاکی از آن است که مطابق پیش بینی‌ها  دکمه Home آیفون جدید تغییر شکل یافته و به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد. توجه کنید که در طراحی دکمه Home آیفون جدید حلقه ای به دور آن کشیده شده تا به شکلی این دکمه نسبت به آیفون قبلی متمایز شود.
تبلیغات

این عکس‌ها با شایعات پیشین در مورد حسگر اثر انگشت، مطابقت دارند و همچنین با عکس هایی که از آیفون 5C نیز دیده بودیم شباهت دارند. می‌توانید این شباهت‌ها را در پس زمینه و رنگ اصلی دستگاه ببینید.

هفته پیش نیز گزارش شده بود که آیفون 5S ممکن است در گوشه‌های دکمه Home برش‌های متفاوتی داشته باشد.

با توجه به نظرات متضادی که وجود دارد تنها می‌توان گفت که طراحی دکمه Home محدب نخواهد بود. ممکن است شکل آن تغییر کند، اما یک دکمه جدید چیزی نیست که بتوان آن را به راحتی از دکمه آیفون 5 تشخیص داد. تنها احتمال این است که برش‌ها و لبه‌های این دکمه قدری تفاوت کرده باشد و این باعث متفاوت به نظر رسیدن شکل آن شود.

برخی نیز معتقدند که حلقه‌های خاکستری که در اعلامیه اپل دیده می‌شود، اشاره ای هستند به حسگر اثر انگشت که در آیفون جدید شاهد آن خواهیم بود.

دو کارشناس خبری از فاکس نیوز و وال استریت ژورنال نیز بر این باورند که سنسور اثر انگشت خوان با دکمه فیزیکی Home در آیفون یکپارچه شده است.

اگرچه اعتبارسنجی عکس‌ها ناممکن است، اما با نگاهی دقیق می‌توان متوجه شد که گوشه‌های آیفون قدری فرق کرده، با این حال این احتمال وجود دارد، که این تغییرات به خاطر دستکاری در عکس یا صرفا بازتاب نور، ایجاد شده باشند.

هر دو محصول جدید و چالش برانگیز اپل (iPhone 5S و محصول ارزان قیمت iPhone 5C) در 10 سپتامبر یا 19 شهریورماه معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات