آیا این اولین تصویر از نکسوس 5 گوگل است؟

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود گوگل طی یکی دو ماه آینده از تلفن نکسوس بعدی خود رونمایی کند. شایعات متفاوتی در مورد شریک تجاری گوگل برای تولید نکسوس 5 به گوش می‌رسید و بیشتر آنها به موتورولا اشاره داشتند. اما در تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده نام ال جی و طراحی مشابه LG G2 برای نکسوس بعدی به چشم می‌خورد. حال یک تصویر از نکسوس 5 منتشر شده که آن اطلاعات را تایید می‌کند.
تبلیغات

براساس گزارش TechTastic، تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، مربوط به نکسوس 5 گوگل است که همچون نسل قبلی توسط ال جی طراحی و تولید خواهد شد. این تلفن از نظر ظاهری شبیه به LG G2 است با این تفاوت که دکمه‌های فیزیکی پشت دستگاه به لبه‌ها باز گردانده شده‌اند.

اگر مقالات زومیت را دنبال کرده باشید، احتمالا به خاطر دارید که تلفن پرچم‌دار امسال ال‌جی با نام LG G2 چندی پیش معرفی شد و مهمترین تغییر خاص آن مربوط به حذف دکمه‌های فیزیکی از لبه‌های دستگاه و انتقال آنها به پشت تلفن بود. ال جی از این تغییر در طراحی به عنوان یک تحول یاد می‌کند که موجب سهولت در استفاده از تلفن می‌شود، اما ظاهرا گوگل هنوز به چنین تحولی انتقاد ندارد و در نکسوس بعدی خواسته تا دکمه‌ها به لبه‌ها باز گردند.

از تصویر می‌توان متوجه جدا شده پوشش پشت باتری از تلفن نیز شد که احتمالا نشان دهنده قابل تعویض بودن باتری تلفن است.

هرچند تلفن LG G2 مجهز به پردازنده قدرتمند و گران قیمت Snapdragon 800 است، اما براساس شایعات منتشر شده، نکسوس 5 از پردازنده Snapdragon 600، بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی منتسب به نکسوس 5 می‌توان به دوربین 10 مگاپیکسل اشاره کرد که شاید همان ماژول Moto X باشد. تلفن LG G2 به دوربین 13 مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال تجهیز شده است.

انتظار می‌رود نکسوس 5 نیز با قیمت ارزان همچون نکسوس 4 وارد بازار شود. همچنین گفته می‌شود گوگل به همراه این تلفن از اندروید 5 نیز رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات