ساعت هوشمند سامسونگ در آنپک امسال رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ دعوتنامه مربوط به مراسم آنپک امسال خود را برای رسانه‌های مختلف ارسال نموده است. این رویداد از دو سال پیش همه ساله پیش از شروع نمایشگاه IFA برگزار می‌شود و در دو سال اخیر نیز در آن گلکسی نوت 1 و 2 رونمایی شدند. حال سم-موبایل اعلام نموده که سامسونگ علاوه بر معرفی نسل سوم گلکسی نوت از ساعت هوشمند خود با نام Galaxy Gear نیز پرده بر خواهد داشت.
تبلیغات

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال کار برروی ساعت هوشمند خود است. چندی پیش یکی از مدیران ارشد این شرکت رسما اعلام کرد که سامسونگ مدت‌ها است در زمینه طراحی و تولید و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند و قصد دارد نسخه جدید و مدرن این ساعت‌ها را به زودی روانه بازار کند. این در حالی است که اطلاعاتی بدست آمده که علاوه بر سامسونگ، شرکت‌های بزرگ دیگری همچون مایکروسافت و اپل نیز در حال طراحی ساعت هوشمند هستند. سونی نیز اخیر ساعت‌های هوشمند خود را از نظر نرم افزار و سخت افزاری بروز کرد.

حال سم‌موبایل –وب سایت نزدیک به سامسونگ- اطلاعات دقیقی بدست آورده که نشان می‌دهند، در مراسم Unpacked Episode 2 که در 4 سپتامبر برگزار خواهد شد علاوه بر گلکسی نوت 3 از ساعت هوشمند Galaxy Gear نیز رونمایی خواهد شد.

این محصول با نام مدل SM-V700 معرفی می‌شود و در واقع یک وسیله جانبی برای تلفن‌های سری گلکسی به شمار می‌رود.

ممکن است که ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به صفحه نمایش OLED منعطف باشد.

احتمالا Galaxy Gear از طریق NFC و بلوتوث به تلفن‌های گلکسی متصل خواهد شد و دسترسی به برخی از امکانات تلفن‌ها را از طریق ساعت مچی میسر خواهد کرد.

کنفرانس آنپک سامسونگ در تاریخ 4 سپتامبر، 13 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات