اپل یک رویداد بزرگ مربوط به آیفون را برای 19 شهریورماه برنامه ریزی کرده است

یک‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
وب سایت معتبر AllThingsD گزارش کرده که اپل یک رویداد بزرگ را برای معرفی آیفون بعدی در تاریخ 19 شهریورماه برنامه ریزی کرده است. از این رویداد از جنبه‌های مختلف برای اپل حائز اهمیت است و اگر این کمپانی نتواند محصول برجسته‌ای را معرفی کند بیش از پیش عرضه برای جولان دادن اندروید و ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل باز می‌شود.
تبلیغات

یکی از پرسش‌های کلیدی در این باره مربوط به استراتژی جدید اپل است؛ آیا این کمپانی بالاخره وارد رقابت در بازار تلفن‌های میان رده خواهد شد؟ آیا آیفون ارزان قیمت با بدنه پلاستیکی که مدت‌ها است شایعات محتلفی پیرامون آن شنیده می‌شود، از راه خواهد رسید؟

بسیاری بر این باورند که اپل در 19 شهریورماه علاوه بر معرفی آیفون 5s از یک تلفن ارزان قیمت با نام آیفون 5c پرده بر خواهد داشت.

آیفون 5c دقیقا از همان مشخصات سخت افزاری آیفون 5 برخوردار است با این تفاوت که بدنه آن به جای آلومینیوم از پلاستیک ساخته شده است.

از جمله مهمترین تغییرات نسبت داده شده به آیفون 5s، اضافه شدن سنسور اثر انگشت خوان به دکمه فیزیکی Home و تغییر جنس آن به ماده بسیار مقاوم سافایر است. همچنین گفته می‌شود دوربین آیفون بعدی به لرزش گیر اپتیکال (OIS) تجهیز خواهد شد.

قاعدتا هر دو آیفون جدید با سیستم عامل iOS 7 ارائه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات