ایسوس چهار محصول جدید از سری‌های PadFone ، MeMoPad و FonePad را معرفی می‌کند

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعات بیشتری در مورد ایسوس و ابزارهایی که قصد دارد به زودی وارد دنیای موبایل کند به گوش می‌رسد. امروز شایعه شد که گوگل از ایسوس برای ساخت نکسوس 10 بعدی کمک می‌گیرد و علاوه بر آن اطلاعات مربوط به سه ابزار دیگر که تماما توسط خود این کمپانی تایوانی طراحی و تولید خواهند شد، منتشر شده است.
تبلیغات

اولین محصول پدفون مینی نام دارد، که اولین بار است، اسم آن را می شنویم و انتظار می‌رود نسخه کوچک‌تر این ابزار هیبریدی باشد. چند روز پیش بررسی پدفون اینفینیتی را در زومیت خواندید و احتمالا همان محصول با ابعاد کوچک‌تر و شاید هم مشخصات فنی ضعیف‌تر با نام PadFone Mini روانه بازار شود. شاید این محصول برای رقابت با Galaxy s4 Mini یا HTC One Mini هدف گذاری شده باشد.

محصول دیگر FonePad FHD 6 است که به نظر می‌رسد، یک فبلت برای رقابت با گلکسی نوت یا اکسپریا Z Ultra و شاید هم رقیبی برای HTC One Max. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1080p، قلم دیجیتال، پردازنده 2 هسته‌ای اتم اینتل از سری Clover Trail+ و 2 گیگابایت حافظه رم است.

سومین محصول این لیست، MeMoFone HD 5 است که قاعدتا باید یک تلفن رده پایین با مشخصات فنی ضعیف و قیمت بسیار ارزان باشد. احتمالا صفحه نمایش 5 اینچ آن دارای رزولوشن 720p خواهد بود.

در شاخه تبلت‌ها هم ایسوس قصد معرفی MeMoPad HD 8 را دارد. یک تبلت 8 اینچی که احتمالا مجهز به پردازنده Snapdragon S4 Pro است.

انتظار می‌رود این محصولات در نمایشگاه IFA 2013 رونمایی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات