در میان بزرگان: مقایسه‌ای بین موتو ایکس، آیفون ۵ و گالکسی اس‌۴

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانگونه که در خبرها آمده است، موتو ایکس، تلفن جدید موتورولا رسما رونمایی شد. اسمارت‌فون جدید موتورولا، اولین گجت تماماً ساخته شده توسط این کمپانی، پس از تبدیل شدن به یکی از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود و احتمالاً می‌دانید که علاوه بر اینکه هر کاربری می‌تواند موتو ایکس دلخواه خود را بسازد، این گوشی، شامل امکانات جالبی نیز می‌باشد. اما موتو ایکس در مقایسه با پرچمداران اپل و سامسونگ چگونه ظاهر شده است؟ با یافتن پاسخ این سؤال با این مقاله از زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتو‌ ایکس ویژگی‌های منحصربفردی دارد که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • قابلیت انتخاب رنگ‌ها و مواد متنوع برای بدنه این تلفن‌هوشمند
  • سرویسی که موتورولا آن را «کنترل بدون تماس» نامیده و از طریق Google Now به کاربر امکان می‌دهد بدون تماس فیزیکی با گوشی و شرایطی که صفحه‌نمایش تلفن خاموش است، حتی بدون فشاردن دکمه با دستیار صوتی موتو ایکس صحبت کند.
  • برخورداری از یک سنسور خاص برای نمایش زمان، پیام‌های رسیده و نوتیفیکیشن‌ها تنها با چرخاندن گوشی یا لمس‌ کردن بخش‌های خاصی از صفحه‌نمایش

نسخه قراردادی موتو ایکس، از اواخر آگوست و اوایل سپتامبر (اوایل شهریور) با قیمت‌های ۱۹۹ دلار (۱۶ گیگا‌بایتی) و ۲۴۹ دلار (۳۲ گیگا‌بایتی) به بازار خواهد آمد و البته امکانات شخصی‌سازی این تلفن‌همراه تنها از طریق اپراتور AT&T قابل‌ استفاده هستند.

عمر باتری ۲۴ ساعته، در کنار امکان انتخاب مجموعه‌ای از رنگ‌های متنوع و البته بدنه چوبی، این اسمارت‌فون را به یک گزینه خوب برای کاربران تبدیل می‌کند. موتورلا این گوشی را به خوبی برای رقابت با آیفون ۵ اپل و گلکسی اس ۴ سامسونگ آماده کرده است. جدول زیر، مقایسه‌ای اجمالی بین این سه تلفن را به نمایش گذاشته است:

motoxcomp

به نظر شما موتو ایکس در مقابل آیفون ۵ و گلکسی اس ۴ چگونه ظاهر شده است؟ نظرات خود را درباره این مقایسه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات