انتشار نسخه جدید iOS 7 beta و تأیید وجود حسگر اثر انگشت در آیفون بعدی

سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سه هفته پس از انتشار نسخه سوم iOS 7 beta و تنها چند روز بعد از اعمال تغییرات امنیتی بر روی وب‌سایت توسعه‌دهندگان، اپل چهارمین نسخه iOS 7 beta را منتشر کرد. این نسخه، علاوه بر اینکه دارای بیشترین تغییرات اعمال شده بر روی نسخه iOS 7 بوده، شامل شواهدی مبنی وجود حسگر اثر انگشت در آیفون بعدی است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس شایعات منتشر شده نسل بعدی آیفون، مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود. حالا با منتشر شدن نسخه جدید iOS 7 beta، به نظر می‌رسد وجود این حسگر در آیفون بعدی قطعی است. توسعه دهنده‌ای به نام حمزه سود، در صفحه‌ توییتر خود بخشی از کدهای iOS 7 beta را منتشر نموده که نشان‌دهنده وجود حسگر بیومتریک در دکمه Home نسل بعدی آیفون است. احتمالا این قطعه کد، به فرآیند راه‌اندازی یک سنسور بیومتریک اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که کاربران انگشت خود را بر روی کلید Home آیفون قرار داده و تصویری از اثر انگشت خود را بر روی صفحه مشاهده می‌کند.

Biometric

حمزه سود، پیش از این نیز چندین ترفند مخفی در iOS را معرفی نموده است.

نسخه جدید iOS 7 beta علاوه بر حسگر اثر انگشت و تغییرات ظاهری در برخی اپلیکیشن‌ها، از انیمیشن سریعتری نیز برخوردار است.

بر اساس شایعات مطرح شده، آیفون بعدی احتمالاً مجهز به دو فلش LED خواهد بود. اپل هنوز از زمان قطعی معرفی آیفون بعدی سخنی نگفته اما با توجه به سال‌های گذشته، آیفون بعدی احتمالاً در میانه‌های سپتامبر معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات