اولین تلفن-دوربین سامسونگ با نام Galaxy S4 Zoom معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
سم-موبایل ادعا کرده که اطلاعاتی در رابطه با یک محصول متفاوت و جدید سامسونگ با نام Galaxy S4 Zoom بدست آورده که مربوط به اولین تلفن-دوربین این شرکت است. ابزاری که در آن از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. گفته شده، سامسونگ در این تلفن از همان سنسور 16 مگاپیکسلی Galaxy Camera بهره برده است.
تبلیغات

سامسونگ اولین بار در نمایشگاه IFA سال گذشته از دوربین هوشمند Galaxy Camera پرده‌برداری کرد، دوربین 16 مگاپیکسلی که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و قابلیت‌های مشابه تلفن‌های هوشمند شامل اشتراک‌گذاری آسان تصاویر، اتصال وای-فای و دسترسی به اینترنت و غیره را دراختیار کاربر قرار می‌داد.

حال گزارش شده که سامسونگ در تلفن Galaxy S4 Zoom از یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچ از نوع SAMOLED با رزولوشن QHD و همان سنسور بکار رفته در گلکسی کمرا که البته باریکتر و کوچک‌تر شده، بهره برده است.

از دیگر مشخصات منتسب به اولین تلفن-دوربین سامسونگ می‌توان به 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، درگاه میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره‌سازی تا 64 گیگابایت، بلوتوث 4، وای فای a/b/g/n، اندروید آبنبات پاستیلی و A-GPS اشاره کرد.

پردازنده ایت تلفن 2 یا 4 هسته‌ای خواهد بود، اما هنوز در رابطه با میزان حافظه رم این دستگاه تصمیم‌گیری نشده است.

سامسونگ تلفن-دوربین Galaxy S4 zoom را پیش از شروع فصل تابستان و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد کرد. نام مدل این دستگاه نیز SM-C1010 تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات