HP در حال آماده سازی دو ابزار اندرویدی مجهز به Tegra 4 انویدیا است

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه پیش اخباری در رابطه با تلاش مجدد اچ‌پی برای ورود به دنیای اندروید به گوش رسید. حال اطلاعات تازه‌ای بدست آمده که نشان می‌دهد، HP در تلاش است تا یک تبلت هیبریدی و یک کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و مجهز به پردازنده سریع تگرا 4 را وارد بازار کند. در ادامه توضیحات بیشتر در مورد این تبلت 10 اینچی و کامپیوتر 21 اینچی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ابزارهای اندرویدی جدید HP در یکی دو ماه آینده رسما معرفی شوند:

تبلت HP SlateBook 10 x2

اولین ابزار اندرویدی اچ‌پی SlateBook است. براساس جزئیات فاش شده، این تبلت مجهز به پردازنده 1.8 گیگاهرتز تگرا 4 و اندروید 4.2.2 است. این تبلت در واقع نسخه اندرویدی Envy X2 این شرکت است که با سیستم‌عامل ویندوز راهی بازار شده بود. SlateBook دارای داک فیزیکی صفحه‌کلید می‌باشد تا کاربر به راحتی از آن برای تایپ متون و موارد اداری استفاده کند. انتظار می‌رود این تبلت با قیمت زیر 500 دلار، امسال روانه بازار شود.

کامپیوتر آل-این-وان HP Slate 21 AIO

محصول اندرویدی دیگر HP، یک کامپیوتر بدون کیس به نام Slate21 بوده که آن هم مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز تگرا 4 و سیستم‌عامل اندروید 4.2.1 است. این کامپیوتر بدون کیس، از نظر ظاهری شبیه به نمونه‌های ویندوزی می‌باشد؛ اما به لطف سخت‌افزار مبتنی بر معماری ARM، از قیمت به مراتب پایین‌تری برخوردار است. با این ابزار، شاید بسیاری از امور قابل اجرا در سیستم‌عامل ویندوز، در اختیار کاربر قرار نگیرد؛ اما تجربه اندروید بر روی صفحه نمایش 21 اینچی جذاب به نظر می‌رسد.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد این دو ابزار در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اچ‌پی اطلاعات رسمی را در رابطه با آنها اعلام کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات