گلکسی نوت 3 اولین تلفن با صفحه نمایش OLED پلاستیکی خواهد بود

دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
امروز شایعه جذاب و تازه‌ای در رابطه با نسل بعدی فبلت سامسونگ منتشر شده است. پیش از این شنیده‌ بودیم که گلکسی نوت 3 به صفحه نمایش 6 اینچ تجهیز خواهد شد اما امروز شواهد تازه‌ای بدست آمده که نشان می‌دهد سامسونگ بدنبال فناوری جدیدی در صفحه نمایش این تلفن است. براساس گزارش سم-موبایل فبلت بعدی سامسونگ به صفحه نمایش OLED پلاستیکی تجهیز خواهد شد که موجب می‌شود تلفن بعدی کره‌ای‌ها به میزان قابل ملاحظه‌ای سبک‌تر و باریک‌تر شود.
تبلیغات

سم-موبایل اعتقاد دارد که گلکسی نوت 3 به لطف فناوری جدید OLED سامسونگ تنها 8 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. این در حالی است که نسل دوم گلکسی حدود 9.4 میلی‌متر ضخامت دارد. باریک‌تر شدن صفحه نمایش می‌تواند فضای بیشتری را در اختیار باتری قرار دهد و به این ترتیب احتمال دارد که سامسونگ به جای باریک‌تر نمودن گلکسی نوت بعدی از باتری قوی‌تری و بزرگتری در آن استفاده کند. به هر حال اگر فناوری OLED پلاستیکی وجود خارجی داشته باشد، آن‌وقت یا گلکسی نوت 3 مجهز به باتری قوی‌تری می‌شود، یا ضخامت و وزن آن به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

اما OLED پلاستیکی نسبت به نمونه‌ای شیشه‌ای نه تنها باریک‌تر و سبک‌تر است بلکه استحکام و مقاومت بیشتری نیز دارد و به راحتی دچار شکستگی یا آسیب جدی نمی‌شود. در این گزارش آمده که گلکسی نوت 3 در نمایشگاه IFA 2013 یعنی در نیمه چهارم سال 2013 معرفی خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ در گلکسی نوت 3 از فناوری سخت‌افزاری جدیدی پرده برداری خواهد کرد یا این فبلت تنها یک بروز رسانی نسبت به نوت 2 خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات