احتمالا فروش تلفن‌های هوشمند سامسونگ در سه ماهه اول به رکورد تازه 70 میلیون دستگاه می‌رسد

پنج‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
تحلیل گران بازار معتقدند که سامسونگ به زودی خبر از رکورد تازه‌ از فروش تلفن‌های هوشمند خود می‌دهد. بنا به گزارش آژانس تحقیقات بازار یون‌هاب، سامسونگ به لطف معرفی چندین تلفن ارزان قیمت از خانواده گلکسی و همچنین عرضه رسمی نسل چهارم گلکسی اس می‌تواند به رکورد تازه فروش 70 میلیون دستگاه در سه ماهه اول دست یابد.
تبلیغات

براساس این گزارش سامسونگ توان فروش 25 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در هر ماه را دارد و به این ترتیب انتظار می‌رود در فصل اول سال 2013 حدود 70 میلیون دستگاه تلفن به فروش برساند.

سامسونگ به خوبی توانسته بخش‌های مختلف بازار را پوشش دهد و با معرفی تلفن‌های متنوع با مشخصات سخت افزاری و قیمت‌های مختلف نیاز کاربران را پوشش دهد. پرچمدار تلفن‌های هوشمند این شرکت نیز که با قابلیت‌های نرم افزار و سخت افزار قدرتمند به تازگی معرفی شد، قرار است در بیش از 150 کشور دنیا توزیع شود. توان تولیدی بسیار بالای سامسونگ به همراه شبکه توزیع وسیع آن در کشورهای مختلف، موفقیت پرچمدار جدید این کمپانی کره‌ای را تضمین خواهند کرد.

در ادامه گزارش مربوط به این تحقیق آمده است که سهم بازار سامسونگ از 32 درصد سه ماهه آخر سال 2012 به 35 درصد در سه ماهه اول 2013 رسیده است. سهم بازار رقبای سامسونگ مانند اپل و ال‌جی نیز رشد داشته و اپل از 17 درصد به 21 درصد و ال جی از 4 درصد به 4.3 درصد در سه ماهه اول 2013 نسبت به سه ماهه آخر 2012 رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات