آیفون 5S در ماه آگوست و آیپدهای جدید در ماه آوریل معرفی می‌شوند

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
شایعات حاکی از آنند که آیفون 5S و آیپدهای بعدی اپل تا چند ماه دیگر معرفی می‌گردند. بدنه آیفون بعدی تغییر نخواهد کرد و آیپد مینی جدید مجهز به نمایشگر رتینا نخواهد بود.
تبلیغات

احتمالاً در ماه آگوست آیفون 5S ارائه خواهد گردید. پرچم‌دار بعدی اپل در کنار یک آیفون ارزان‌قیمت که بازار گوشی‌های اندرویدی رده‌پایین را هدف گرفته، معرفی خواهد گردید. همچنین منابعی حکایت از آن دارند که آیپد مینی جدید و آیپد 5 نیز تا چند ماه دیگر معرفی خواهند گردید و شاید آیپد مینی بعدی بازهم مجهز به نمایشگر رتینا نباشد.

iMore گزارش داده که آیفون 5S از لحاظ اندازه و جنس بدنه تغییری نخواهد کرد و فقط دوربین، حافظه و پردازنده آن بروز خواهند شد.

همین منبع خبری افزوده که آیپدهای جدید در ماه آوریل معرفی خواهند شد و اگر اپل بخواهد که قیمت آیپد مینی را پایین نگه دارد، نباید انتظار صفحه‌نمایش رتینا روی این ابزار را داشته باشیم. به‌علاوه نمایشگر رتینا نیاز به باتری قوی‌تر و پردازنده قدرتمندتر دارد تا بتوانند رزولوشن بالای آن را پشتیبانی کنند.

درباره آیفون ارزان‌قیمت‌ هیچ اطلاعات جزئی‌تری در دست نیست، اما می‌توان حدس زد که این محصول همان فلسفه آیپد مینی را با همان اهداف و همان کیفیت ساخت اپل دنبال خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات