مشخصات فنی گلکسی اس 4 از طریق بنچمارک آن تایید شد: پردازنده 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز، گرافیک PowerVR و صفحه نمایش Full HD

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس 4 باقی نمانده است که بنچمارک مربوط به برنامه AnTuTu آن منتشر شده و از طریق آن برخی از مشخصات سخت افزاری پرچم دار 2013 سامسونگ مشخص گردیده است. تلفن پرچمدار بعدی سامسونگ برخلاف شایعات و اطلاعات منتشر شده نهایتا با پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa روانه بازار خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

براساس اطلاعات بدست آمده توسط نرم افزار AnTuTu پرچم دار بعدی سامسونگ مجهز به تراشه 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa 5410 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، و گرافیک PowerVR SGX 544MP است. Exynos 5 Octa مجهز به 4 هسته‌ Cortex-A15 و 4 هسته Cortex-A7 است که بازده و مصرف باتری پایین را برای این تلفن به همراه خواهد داشت.

براساس گزارش ثبت شده در AnTuTu این تلفن مجهز به یک صفحه نمایش 4.99 اینچ، با رزولوشن Full HD و اندروید 4.2 است. نمایشگر این تلفن دارای تراکم 441 پیکسل در اینچ می‌باشد.

براساس اسکرین شات منتشر شده، پردازنده Exynos این تلفن دارای مودم LTE نیز می باشد، البته شایعه شده که تلفن پرچم دار بعدی سامسونگ در دو نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد که یک نسخه آن مجهز به پردازنده کوالکام و دیگری مجهز به پردازنده Exynos خود این شرکت است.

همچنین براساس گزارش تازه سم-موبایل، گلکسی اس 4 نیز با همان بدنه پلاستیکی همیشگی روانه بازار خواهد شد. در مورد دوربین نیز شایعات به یک دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی اشاره دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات