بنچمارک گلکسی اس 4 در نرم افزار BrowserMark 2.0 منتشر شد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار 2013 سامسونگ باقی نمانده است. گلکسی اس 4 قرار است در کنفرانس اختصاصی سامسونگ در 24 اسفند معرفی شود. اما امروز بنچمارک مربوط به نرم افزار برازرمارک که عملکرد تلفن در وب گردی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، به بیرون درز کرده که در آن بازده بالاتر گلکسی اس 4 نسبت به تلفن وان اچ تی سی یا اپتیمس جی ال جی، البته در آزمایش برازرمارک قابل مشاهده است.
تبلیغات

اخیراً بنچمارک ابزارهای با نام مدل GT-I9500 که گفته می‌شود، شماره مدل تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ است، در نرم افزار برازرمارک مشاهده شده است. همان‌طورکه در جدول پایین مشاهده می‌کنید این ابزار توانسته امتیاز بالاتری نسبت به دیگر تلفن‌های اندرویدی بدست آورد.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که گلکسی اس 4 به چه نوع پردازنده‌ای تجهیز خواهد شد، اما نتایج غیررسمی آزمایش‌ها منتشر شده از این تلفن، به یک تراشه قدرتمند اشاره دارند. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که در آزمایش برازرمارک بهینه‌سازی‌های نرم افزار مربوط به اجرای کدهای جاوا اسکریپت تأثیر زیادی درنتیجه نهایی دارند و از این بابت ظاهراً سامسونگ توانسته تجربه وب گردی و سرعت اجرای صفحات وب را در گلکسی اس 4 بهبود بخشیده و امتیاز بهترین را نسبت به دیگر رقبا بدست آورد.

Browsermark gs4

تلفن Galaxy S IV در کنفرانس اختصاصی سامسونگ که در شهر نیویورک و در تاریخ 24 اسفند ماه برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات