آیفون 5 اپل، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه چهارم 2012

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Strategy Analytics گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد آیفون 5 اپل در بازارهای جهانی و به‌خصوص در بازار ایالات متحده به‌شدت موفق بوده است. این گوشی با 27.4 میلیون واحد فروش توانسته رکورد جدیدی را ثبت کند و در سه‌ماهه پایانی 2012 به پرفروش‌ترین گوشی مبدل گردد.
تبلیغات

بنا به گزارش اخیر شرکت تحلیل بازار Strategy Analytics، آیفون 5 اپل در سه‌ماهه پایانی سال 2012 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ایالات متحده بوده است. همچنین تحقیقات این مؤسسه حاکی از آن است که در سایر نقاط دنیا نیز در مجموع آیفون 5 اپل در رقابت با سایر مدل‌های گوشی هوشمند پیروز میدان بوده است.

پرچم‌دار جدید اپل در این بازه زمانی حدودا 27.4 میلیون دستگاه فروش داشته است که از این حیث نسبت به گلکسی اس 3 سامسونگ که در این بازه زمانی 15.4 میلیون فروش داشته، برتری دارد. البته که رتبه دوم فروش‌ در سه‌ماهه چهارم نیز از آن آیفون 4S است و گلکسی اس 3 در جایگاه سوم قرار دارد.

فروش این دو مدل گوشی محبوب اپل باعث شده که بیش از 20 درصد سهم بازار گوشی‌های هوشمند از آن این کمپانی گردد.

بنا به شایعات کمتر از یک ماه دیگر پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس سامسونگ معرفی خواهد شد و باید ببینیم که آیا این گوشی می‌تواند قاعده بازی را عوض کند یا خیر.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اپل می‌تواند این برتری خود را حفظ کند یا شاهد برتری تدریجی سامسونگ و سایر رقبا خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات