گلکسی نوت 8 در پس زمینه معرفی محصول جدید سامسونگ پدیدار شد

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
آنقدر شواهد و اطلاعات در مورد تبلت 8 اینچی جدید گلکسی نوت، بدست آمده که تقریباً شکی در وجود آن نداریم و مطمئن هستیم سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از آن پرده برده داری خواهد کرد. سامسونگ نیز به‌تازگی عمدا یا سهوا آن را رسمی کرده است، این کمپانی کره‌ای روز گذشته نسخه قرمز گلکسی نوت 10.1 را معرفی کرد که در پس‌زمینه تصویر تبلیغاتی آن یک تبلت 8 اینچی با قلم S-Pen قابل مشاهده است.
تبلیغات

تصویری بالا مربوط به معرفی نسخه قرمز گلکسی نوت 10.1 است اگر به پس‌زمینه عکس توجه کنید یک تبلت 8 اینچی با قلم S-Pen را مشاهده می‌کنید که شباهت زیادی به تصاویر درز کرده از گلکسی نوت 8 دارد. سامسونگ احتمالاً عمدا این کار را انجام داده تا خبرگزاری‌ها را تشویق به داغ کردن اخبار مرتبط با این محصول کند. اما به هر حال هنوز تبلت گلکسی نوت 8 رسما معرفی نشده است.

طراحی گلکسی نوت 8 شبیه دیگر گلکسی نوت‌ها است با این تفاوت که حاشیه دور نمایشگر باریک‌تر شده است. سامسونگ نرم افزارهای اختصاصی بسیاری را به همراه تبلت و تلفن گلکسی نوت خود عرضه می‌کند که پشتیبانی خوبی از قلم دیجیتال S-Pen را ارائه می‌کنند، انتظار می‌رود به همراه گلکسی نوت 8 علاوه بر نرم‌افزارهای قبلی از چند نرم‌افزار و قابلیت تازه سازگار با S-Pen نیز پرده‌برداری شود.

سامسونگ با گلکسی نوت 8 قصد دارد به نبرد با تبلت‌های 7 و 8 اینچی بازار مانند نکسوس 7 و آیپد مینی برود و با قابلیت رقابتی قلم دیجیتال نظر کاربران را به سمت محصول خود جلب کند.

به هر حال به‌زودی کنگره جهانی موبایل رسما آغاز می‌شود و سامسونگ نیز از این تبلت پرده‌برداری خواهد کرد. اما شما شانس موفقیت گلکسی نوت 8 را درمقابل آیپد مینی و نکسوس 7 چقدر می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات