جشنواره 733 به همراه جایزه آیپد 4 - سرویس های نوین پرداخت همراه

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
شرکت آسان پرداخت پرشین، به مناسب افتتاح سرویس های پرداخت موبایل، جشنواره آنلاین برگزار می‌کند.
تبلیغات

در این جشنواره، به سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه، آیپد نسل چهار هدیه داده می شود. برای شرکت در جشنواره کافی است به وب سایت atm733.ir مراجعه و ثبت نام کنید. شرکت در جشنواره و استفاده از سرویس ها و خدمات 733 رایگان است و تمامی دارندگان سیم کارت‌های ایرانسل و همراه اول می توانند در آن شرکت کنند.

درباره سرویس #733*

سرویس 733 با استفاده از استاندارد USSD به ارائه خدمات می پردازد.

کدهای USSD از جمله استاندارهای شبکه GSM است که با استفاده از آن می‌توان از خدمات مختلفی استفاده کرد. این استاندارد امنیت بالایی دارد و در بسیاری از کشورهای در حال توسعه برای خدمات مختلف بانکی استفاده می شود. این کدها به صورت استاندارد با * شروع و با # تمام می‌شود.

سرویس #733*، به کاربران این امکان را می‌دهد که با هر نوع گوشی (چه هوشند، چه معمولی) ، کارهای ضروری بانکی خود را انجام دهند. کارهایی مثل خرید شارژ ایران سل و همراه اول، چک کردن موجودی کارت بانکی، پرداخت قبوض و ... . نکته قابل توجه رایگان بودن این خدمات در همه جا حتی در خارج از کشور و هنگام استفاده از خدمات رومینگ است.

این خدمات برای مشترکین همراه اول و ایرانسل در دسترس است.

سرویس خدمات پرداخت 733 تحت مجوز شماره ن‌پ‌م ۸۸/۲۷۱۲۰۵  بانک مرکزی ایران و شاپرک و توسط شرکت آسان پرداخت پرشین راه اندازی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات