آیفون 4.8 اینچ به چه شکل خواهد بود؟

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
طی چند روز گذشته خبرگزاری‌های مطرح دنیا از آیفون 4.8 اینچی خبر دادند، آیفونی که قرار است به همراه دو آیفون دیگر امسال معرفی شود. حال علاقمندان به محصولات اپل تصویر آیفون 4.8 اینچی را براساس ظاهر فعلی آیفون 5، رندر کرده‌ و در قالب یک ویدئو منتشر کرده‌اند. اپل در آیفون 5 ترجیح داد تا صفحه را طویل‌تر کند و از عریض‌تر کردن نمایشگر پرهیز کرد و دلیل آن را نیز در استفاده آسان با یک دست اعلام کرد. اما اگر اپل بخواهد همین استراتژی را ادامه دهد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
تبلیغات

اپل برای اولین بار در آیفون 5 سایز نمایشگر را از 3.5 اینچ استاندارد همیشگی به 4 اینچ افزایش داد و حالا شایعه شده که امسال یک آیفون در سایز بزرگ‌تر 4.8 اینچ نیز معرفی خواهد شد.

یک وب سایت روسی به نام Apple Digger تصاویر رندر شده از آیفون 4.8 اینچ را منتشر کرده که توسط خود سایت تهیه شده است و ممکن است هیچ شباهت به محصول نهایی نداشته باشد.

در این طراحی، تعداد ردیف آیکون نرم‌افزارها از 5 ردیف در آیفون 5 به 6 ردیف در آیفون 4.8 اینچ افزایش داده شده است. یعنی دو ردیف بیشتر از آیفون‌های قبلی مانند آیفون ۴.

اگر بخاطر داشته باشید در شایعات اخیر آمده بود که آیفون بعدی در رنگ‌بندی متنوع عرضه خواهد شد، در همین راستا، وب سایت روسی، آیفون را در رنگ‌های متنوع نیز رندر کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات