سیبچه: اولین بازارچه ایرانی اینترنتی برای نرم افزارهای آیفون، آیپاد و آیپد

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
فروشگاه سیب‌چه برای مقابله با همین محدودیت‌های و برای کاربران ایرانی راه اندازی شده است.
تبلیغات

آی‌دیوایس‌ها معمولا در زمره بهترین‌ها هستند، مزیت اصلی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در تنوع و تعداد اپلیکیشن‌های تحت iOS نسبت به سایر سیستم‌عامل‌هاست. اما متاسفانه برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها حتما باید از به فروشگاه اپ استور اپل استفاده کنید و در آنجا نیز تنها قادر به دانلود نرم‌افزارهای تایید شده اپل هستید. علاوه بر این محدودیت ها کاربران ایرانی برای ساخت اکانت اپل و دانلود نرم افزارها از فروشگاه اپل با مشکلات جدی روبرو هستند.

برای استفاده از سیب‌چه باید حتما دستگاه شما جیلبرک شده باشد پس از جیلبرک دستگاه می‌توانید اپلیکیشن سیب‌چه را برروی آیفون یا آیپد خود نصب نموده و به انبوهی از اپلیکیشن‌های تحت iOS بهره مند شوید. حالا که نرم افزار Installous نیز تعطیل شده، سیب‌چه به یک گزینه مناسب برای کاربران ایرانی بدل شده است و از طریق آن براحتی می‌توایند اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دانلود و استفاده کنید.

سیب‌چه علاوه بر نرم افزارهای خارجی بستری را فراهم نموده تا توسعه دهندگان نرم افزارهای داخلی فارسی نیز بتوانند محصولات خود را به کاربران ایرانی عرضه کنند. در سیب‌چه اپ‌های کارآمد فارسی جالبی پیدا کردیم که اصلا راجع بهشان تا الان چیزی نشنیده بودیم.

حالا که بازارچه‌ای مثل سیب‌چه به وجود آمده دیگر توسعه دهنده‌ها می‌توانند برای آی‌دیوایس‌ها هم اپ بنویسند و از این بازار بکر و خلائی که در آن احساس می‌شود استفاده کنند.

برای آشنایی با نحوه کار سیب‌چه و آموزش نصب آن روی آیفون یا آیپد جیلبرک شده خود به وب سایت این بازارچه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات