بروزرسانی اندروید 4.1 برای نسل اول گلکسی نوت و گلکسی اس 2 ارائه خواهد شد

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
صاحبان گوشی‌های گلکسی نوت و گلکسی اس ۲ به‌زودی طعم آبنبات پاستیلی و ویژگی‌های اختصاصی جدید سامسونگ را خواهند چشید. گلکسی نوت نسل اول تقریباً تمام ویژگی‌های نوت ۲ و اپلیکیشن‌های اختصاصی سازگار با قلم این گوشی را دریافت خواهد کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آخرین نسل محصولات سامسونگ هم‌اکنون به نسخه ۴.۱ اندروید (آبنبات پاستیلی) به‌روزرسانی‌ شده‌اند. این کمپانی به‌دنبال آن است که گلکسی اس ۲ و گلکسی نوت را نیز به‌زودی به نسخه‌های جدیدتر اندروید و قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری مجهز سازد و بنا به شایعات به نظر می‌رسد که بسته به‌روزرسانی برای نسل اول نوت تقریباً آماده شده است.

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده که مجموعه به‌روزرسانی برای گلکسی نوت N7000، شبیه به همان بسته به‌روزرسانی خواهد بود که برای گلکسی اس ۳ ارائه شد. این به‌روزرسانی مبتنی بر نسخه ۴.۱.۲ اندروید آبنبات پاستیلی است و نرمی و روانی «پروژه کره» و دستیار Google Now را به این گوشی خواهد آورد. علاوه بر آن‌ها سامسونگ تعداد از زیادی ویژگی دیگر برای لذت بردن از این دستگاه را ارائه خواهد کرد.

صاحبان گلکسی نوت نسل اول، می‌توانند از ویژگی MultiView (قابلیتی که امکان مشاهده هم‌زمان دو اپلیکیشن را فراهم می‌کند)، دسترسی سریع به اپلیکیشن یادداشت‌نویسی در همه جا، اپلیکیشن‌های ویدئو و مرورگر، پشتیبانی از دست‌خط در اپلیکیشن‌های S Planner و ایمیل، اپلیکیشن S Note بهتر و جدیدتر، Photo Note، Easy Clip، Paper Artist و چند ویژگی منحصر بفرد دیگر لذت ببرند. شما می‌توانید در مطلب بررسی گلکسی نوت ۲ زومیت، اطلاعات بیشتری درباره تمام این ویژگی‌ها بدست آورید.

اطلاعاتی درباره زمان ارائه این به‌روزرسانی منتشر نشده ولی حدس ما این است که طی چند هفته آتی شاهد ارائه آن برای کاربران نسل اول گلکسی نوت خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات