ایسر از تبلت 99 دلاری ویندوز 8 و اندروید پرده برداری می‌کند

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وال استریت ژورنال گزارش کرده که ایسر قصد دارد تا تبلت 99 دلاری خود را در سال آینده وارد بازار کند. این تبلت قصد دارد با تبلت‌های بی نام و نشان چینی که در کشورهای در حال توسعه از جمله کشور خود ما ایران به‌شدت در حال پخش شدن هستند، رقابت کند. تبلت Iconia B1 مشخصات فنی مشابه کیندل فایر 7 مانند صفحه‌نمایش 7 اینچ با رزولوشن 1024 در 600 و پردازنده دو هسته‌ای 1.6 گیگاهرتز را خواهد داشت.
تبلیغات

هفته گذشته عکس تبلت B1 در یک انجمن صربستانی منتشر شد و حالا وال استریت ژورنال نیز این خبر را تأیید کرده است.

علاوه بر ایسر شایعه تولید تبلت 99 دلاری ایسوس نیز به بیرون درز کرده بود اما این کمپانی تایوانی رسما به وال استریت ژورنال اعلام کرده که برنامه‌ای برای تولید تبلت 99 دلاری ندارد.

منبع وال استریت ژورنال به این خبرگزاری گفته که ایسر طراحی B1 را کامل کرده و به‌زودی تولید انبوه آن را آغاز خواهد کرد. در یکی دو هفته اخیر شایعات بسیاری مبنی بر علاقه گوگل نسبت به تولید تبلت 99 دلاری منتشر شده بود که با اعلام رسمی ایسوس حداقل این موضوع مشخص شده است که اگر تبلت 99 دلاری گوگل وجود خارجی داشته باشد، ایسوس تولید کننده آن نخواهد بود.

از طرفی با توجه به اعلام انویدیا مبنی بر برنامه Kai این شرکت برای تولید تبلت‌های ارزان‌قیمت مبتنی بر پردازنده Tegra 3 انتظار می‌رود در سال آینده تبلت‌های 100 دلار وارد بازار شوند. در ادامه گزارش وال استریت ژورنال آمده که ایسر یک تبلت ارزان‌قیمت ویندوز 8 را نیز در سال آینده وارد بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات