فروش 2 میلیون دستگاه آیفون 5 در آخر هفته اول عرضه آن در چین

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
آیفون 5 از 14 دسامبر بصورت رسمی وارد بازار چین شد و مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت. حال اپل رسما اعلام کرده که تنها در 3 روز اول عرضه آیفون 5 در کشور چین توانسته به فروش فوق‌العاده 2 میلیون دستگاه دست یابد. این خبر برای اپل اهمیت ویژه‌ای دارد چون تحلیل‌گران بازار پیش‌بینی کرده بودند که چینی‌ها استقبال گرمی از آیفون 5 نخواهند داشت.
تبلیغات

اگر بخواهیم دورنمایی از اعداد و ارقام مربوط به فروش آیفون داشته باشیم، اپل در آخرهفته اول عرضه آیفون 5 توانست 5 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش برساند اما فروش این محصول در 9 کشور بزرگ شامل ایالات متحده امریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور و بریتانیا آغاز شده بود. پس فروش 2 میلیون دستگاه در چین نسبت به 5 میلیون در 9 کشور مطرح دنیا، آمار بسیار خوبی است.

استقبال کاربران از آیفون 5 درمقابل زمانی که آیفون 4S وارد بازار چین شد، نیز بسیار بهتر بوده است و کاربران چینی علاقه بیشتری به آیفون 5 نشان داده‌اند.

انتظار می‌رود آیفون 5 تا اواخر همین ماه در 100 کشور دنیا عرضه شود تا سرعت فروش این محصول به‌شدت افزایش یافته و رکورد تازه‌ای را به ثبت برساند.

به نظر شما آیا آیفون 5 می‌تواند رکورد فروش 30 میلیون دستگاه گلکسی اس 3 در ماه اول را بشکند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات